mallanelleking

Alla inlägg under mars 2012

Av mallan elle - 26 mars 2012 19:15

Cha cha bloggen!

då har man haft en jätte bra men föll bokad helg :)

i fredags var jag med Elle o såg när hon klippte sig o de blev as snyggt tycker jag.

i lördags var jag i Falköping hos några kompisar som jag har känt mer än hela livet. när man har varit där så har man skrattat iallfall minst en gång, det var 16 års kalas elr va man säger.  

mamman i den familjen hade skrivit ett sms som inbjudan o skrivit att han fyllde 15 ^^ hahha, de va lite kul!  

sen fick han se de själv o då skrattade han bara o så hade hans storasyster skrivit med glasyr på tårtan: 15?

o sen på söndagen var jag på min syslings 4 års kalas men igentligen skulle vi varit i Falköping igen hos nåra vi träffade i lördags men vi fick ju tacka nej och de var ju inte kul :(

hoppas ni oxå har haft en bra helg! ses ^^  


(har tyvärr ingen bild i den här datorn, sorry)


Med kärlek Mallan




Av mallan elle - 12 mars 2012 13:29

Heii heii alla där ute i våran fina värld.

Idag vill jag skriva lite om tro, hopp och kärlek.

Efter som många inte fattar sig på dom tre orden..

Liksom att tro på det du vill och bryr dig inte om dom andra, de finns bara en som är värd och de är du<3

Hopp kan va ett stort hopp från gungan eller ett hopp om att någon ska älska en, men va positiv<3

kärlek är en stor lek som kan såra många i världen men de kan också va en bra lek för alla att leka<3

Bara få känna på dom här tre fina orden och dom betyder massa andra saker också men det som står i bloggen är så jag ser dom tre fina orden<3

Men skriv gärna hur ni ser dom orden<3
men kärlek och hopp // elle

  

Glöm inte bort att du är värdefull!<3

Av mallan elle - 11 mars 2012 17:09

Cha cha bloggen! jag är fortfarande lite förkyld :(  jag tyckte att Loreen inte var så bra. Dead by april var bra tyckte jag! undrar hur det kommer gå för Sverige i Azerbaijan?! kommentera gärna vad ni tror eller vad ni tycker. hoppas att ni får en bra fortsatt söndag :)  imorgon är det studiedag, JIPPI :D

ska nog kanske va med Elle och Andre men vet inte än om jag orkar pga förkylningen.

hoppas att ni kommenterar och sånt, ni får skriva så mycket ni vill tex frågor osv.


Med kärlek Mallan

   


Min nya facebooks profilbid ;D

Av mallan elle - 9 mars 2012 16:59

Cha cha bloggen! då är det fredag idag, var inte i skolan idag heller :( HELG!!!   ska bara ta de lungt ihelgen o friskna till mer,fick ett sms ifrån komfan att de är på söndag men kan ju inte gå på det xD

har pratat med Elle i telefon idag oxå :) saknar henne, har ju varit sjuk i 3-4 dagar nu.

förut i veckan har jag pratat med Andre i telefon flera gånger på 2-3 dagar (jag vet inte om jag har skrivit det redan men nu kommer de igen om jag har skrivit det)

hoppas att ni får och har en bra fredag idag! kommentera gärna om det är något ni vill ha svar på, skriv på bara ^^ inget är fel och skriva/fråga.


Med kärlek Mallan


 

lilla glada jag på bilden xD

Av mallan elle - 8 mars 2012 13:05

cha cha bloggen! då e man sjuk igen...   har hållit på o varit o inte varit sjuk ett tag nu. igår hade jag jätte hög feber, ville bara sova fast ibland kunde ja inte de för att ja mådde så dåligt :( i måndags tror ja att de va, då pratade jag med André i telefon typ hela dagen o messade xD (han var sjuk då o nu e jag de)

i tisdags åkte jag skridskor hela dagen med Elle o Rasmus o nåra flera ^^ de va jätte kul! o så åt vi på Donken.

de har tydligen snöat här inatt. hoppas att ni inte e sjuka o skriv gärna en kommentar om vad ni vill vi ska prata om elr ha på bloggen, inget e fel o skriva. kom ihåg de!


Med kärkek Mallan


 



Av mallan elle - 2 mars 2012 17:32

 

Cha cha bloggen! som ja skrev som rubrik så e ja lesen att vi inte har skrivit på ett tag :(

aja, idag har ja varit iskolan o sen iskolan på en rast va ja med Andre o då tog vi kort o de va kul :)

sen efter skolan va jag hemma ett tag o sen åkte v o handlade o sånt.  imogon ska ja åka tåg till Alingsås med mamma o min lillebror o på söndag ska vi på nåt kalas. ska äta snart så men ja skriver så snart igen ^^ ha de så bra o kommentera va som helst, inget e fel o skriva.


Med kärlek o hopp Mallan

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards