mallanelleking

Alla inlägg under maj 2012

Av mallan elle - 28 maj 2012 18:20

Heii heii bloggen, de va ett tag sen jag skrev och de ä för att mallan har gjort måånga inlägg hela tiden och jag har typ inte känt att de skulle va värt om jag skrev ett...

och jag är så sjuk trött på tjejer/killar som kommenterar andra och säger att så skulle dom aldrig gå men så ser man bilder på samma personer som sakt så gå i sånt ?!  vad är menningen med de då ?

asså nej håll käften och sluta hålla på och säga saker och sen gå i sånt !

men nu skiter vi i DET! :D

 idag har jag varit i skolan och gjorde världens godaste kött/ost paj med Andre :D

sjuk underbar kille är han också, humör som är på top och humor som är azum!

och sen åkte jag hem i ett flygplan , de va också gryyymmmt. de tog typ 5 minuter bara :D

Hahahaha nej skoja jag åkte bil typ ;3

 men de va typ allt för denna gången.

ELLER vänta jag har fixa dreads också , de måste ni se bara! :D

kommentera om jag passa i det typ xD<3

    

inte bästa bilden men funkar ändå, men puss och kram och en massa kärlek // elle<3


Av mallan elle - 25 maj 2012 20:09

Cha cha bloggen!

har kommit hem ifrån lägret för nåra timmar sen.

hade jätte kul där! :)

skulle varit roligare om vi var där tills söndag, men men...

va varmt de har varit i veckan.

när vi gick till kyrkan igår va de nåra i en bil som hållde på o åkte förbi där vi bodde först o sen när vi gick, flera gånger, de gjorde en på moppe oxå fast han va inte lika irriterad för han åkte bara typ 3-4 gånger

vi trampade dressin idag, de va super kul!

vi badade på vägen när vi åkte oxå :D

årets första dopp, avklarat!

när jag & en som heter Viktor åkte dressin kom vi för fort och krocka med Erik H och Erik J.  HAHA!

jag flög verkligen av och Erik J låg på marken och låg som om han hade brutigt benet med det hade han inte gjort som tur var.

dom andra hoppade typ av.

alla skrattade igäl sig när våran konfa präst kom & frågade om de hade gått bra.

kvällen innan var vi uppe och hade kul & vi skulle va tysta 00:00.

de va knäpptyst då o bara nåra minuter tidigare hade de varit högljut.

våran konfa präst o nåra fler kom upp o sjöng o spelade en godnatt visa för oss, sen applådera alla från sina olika rum.

hoppas alla får & har haft en toppen vecka ;)

bild 1 är jag & André i bussen på väg dit.

bild 2 är jag just nu.


Med kärlek Mallan

   


Av mallan elle - 23 maj 2012 15:40

Cha cha bloggen!

idag har det bara varit en vanlig skoldag.

vi tjejer gör typ ett projekt så vi får göra det på lektionstid, vi gjorde det lite idag.

fick rätt så bra på engelskan, är glad!

gjorde B-delen på matte provet idag, tror att jag har/får bra betyg totalt på provet.

det är ju  jätte varmt ute idag. :O

André ville att jag skulle komma till honom eller va det va men orkar inte, annars skulle jag dragit dig typ om nån timme.

imorgon ska klassen till Skövde, då blir det ingen skoldag alls & sen efter det ska jag hem i nåra timmar och sen ska jag på läger till Gullspång med konfan ;) ska bli kul!

då ska vi se på Melodifestivalen där :)

vi är lediga på fredag (de kanske alla har, vet inte de)

skriv gärna vad ni ska göra i helgen.

Med kärlek Mallan

jag just nu...


Av mallan elle - 22 maj 2012 17:21

Cha cha bloggen!

idag har det bara varit en vanlig skoldag.

vi tjejer i klassen håller på och gör varsin recept bok, vi ska baka dom grejorna vi har skrivit upp.

 vi får göra det på lektions tid.

på torsdag ska klassen till Skövde och besöka högskolan där.

sen när jag kommer att komma hem ifrån det kommer jag åka på läger med komfan till Gullspång & bo på vandrarhem en natt.

ska bli kul!

Hoppas att Elle mår bättre <33

hoppas ni ska ha de bra!

ska äta mat nu.

kan ha blivit lite stavfel för min lillebror hållde på & tryckte när jag hållde på & skrev.


Med kärlek Mallan


 

Älskar den hära bilden asså ;D

Av mallan elle - 19 maj 2012 16:24

Hejj hejj bloggen, de är eran egna Elle nu :3

hoppas ni får en toppen helg, idag så ska vi till Mallan moster och hälsa på, och äta TÅRTA :3 muummss..

fast ingen fyller år liksom haha och elr jag vet inte om någon av er fyller år i såfall äter vi för dig typ haha :3

me om du fyller år så skriv det så kan vi gratta dig via bloggen och + göra reklam för din blogg :3

men ja nu sitter jag i husvagnen och väntar på Mallan som ä på toa.. de tar lång tid för hon att bli klar.. .-. men men alla kan inte va lika snygg som jag och snabb som jag hahaha skoja typ där liksom fast snygg är vi alla på ett vacker sätt :3

men nu ska jag ta och fixa i husvagnen så de blir finare när mallan kommer ut från toa :3

Så ni får ha de så bra och komihåg läs igenom våra inlägg och inte snabb läser vissa ord och sen klagar på inlägget liksom inte kul men annars är vi tacksamma att ni läser bloggen så pözz pözz på er :3<3
Men kärlek och lek // Elle och Mallan från toan xD hahah<3

   

Av mallan elle - 19 maj 2012 13:54

Cha cha bloggen!

 

nu har jag och Elle vaknat i husvagnen för en timme sen eller något sånt.

vi ska sova här inatt oxå. :)

igår satt vi i husvagnen och satt vi datorn och fikade med kakor och Coka Cola.

sen gick vi in och borsta tänderna, då fick Elle något i vitt i ögat då ringde pappa sjukvårdsupplysningen, dom sa att hon skulle ta alvedon och sånt.

hon tycker att det är bättre idag.

idag ska vi nog bara ta det lungt :D

hoppas ni oxå har en toppen dag!


Med kärlek Mallan & Elle


 

tack för en toppen dag Elle :)

Av mallan elle - 18 maj 2012 18:29

       

Ta oss FAN inte seriöst för bliderna..

vissa bild nr 1 på mallan ä inte seriös och blid nr 4 är inte seriös! så fatta de

liksom trött på folk som dömmer andra folk, alla är unika på sitt sätt.

en bild är inte ett liv utom bara en bild..

bilden dömmer folk jävligt snabbt men seriöst ge er bara..

älska en person för personligheten istället för utsida och ett foto på personen.

älska bara en person för insidan..

Jag och Mallan vet hur de känns att bli dömda för utsidan och vi vet hur ni känner er, så insidan är bäst..

ingen IDIOT ska ta din insida ifrån dig!

REMEMBER WHO YOU ARE , IN OUR EYES ARE YOU PERFECT!<3

Med kärlek och lek // mallan & elle

Av mallan elle - 18 maj 2012 16:09

Cha cha bloggen!
då sitter man med Elle och dunkar musik, blir väldigt blandat.

har varit ute lite oxå osv :)

skriv gärna något låtförslag.

Med kärlek Mallan & Elle


    

en natur bild jag tog igår med Elle

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards