mallanelleking

Alla inlägg under juni 2012

Av mallan elle - 30 juni 2012 17:16

Cha cha bloggen!

förut sa pappa att vi skulle stänga av teven och komma med ut och  då sa att han hade en överaskning, överaskningen var EN BLÅ TANDEMCYKEL!!!!! :D

blev jätte paff för jag hade varit med och köpt lite prylar till den, pappa hade sakt att han skulle renovera upp en cykel som vi har här.

blev jätte glad i mängder!!

jag och Elle cyklade iväg direkt.


Med kärlek Mallan & Elle

 

 




Av mallan elle - 30 juni 2012 13:18

Cha cha bloggen!


nu har vi kommit hem, jag och Elle sitter vid varsin datorn men nu ska vi äta god mat som Ewa har gjort :D

imorgon ska vi till Liseberg  med min faster oxå.

det ska bli kul!

har köpt en tröja i stan när vi gjorde ärenderna.

skriver mer senare.


Med kärlek Mallan & Elle

 

 

Av mallan elle - 29 juni 2012 21:04

Cha cha bloggen!


nu sitter jag och kollar på Gladiotorerna på 4:an.

det var jätte gott med det grillade! mums.... :D

imorgon ska jag göra lite ärenden och sen på hem vägen ska
vi hämta Elli :)

det ska bli kul!!


Med kärlek Mallan


 

Av mallan elle - 29 juni 2012 19:30

Cha cha bloggen!

då är man hemma efter att ha varit på läger i 4 dagar på Brommö :)

sov i vindskydd, man åkte färja till Brommö och det var lite läskigt..

känns skönt nu för jag hade inte duchat på 4 dagar :D

badade lite också och gick väldigt mycket osv.

vi åt på resturang vid fäjelägret i Laxhall innan vi åkte hem med bussen.

ska äta grillat nu!

ni får ha de så bra ;)

Med kärlek Mallan

 

 

  från bussen påväg över bron till Torsö

 

  



   

Maten på resturangen 



Av mallan elle - 26 juni 2012 18:36

Heii heii kära blogg läsare eran Elle som är typ död på denna bloggen är iaf tbx igen, med nya andetag :D

Fast nu har jag också gjort mig en egen blogg som heter http://kickbackpack.bloggplatsen.se/ som nu gärna också får följa. men ja nu gapar min mamma på mig att det är mat så måste äta men kolla in på min blogg så får ni se vad som händer denna veckan för mig! Med kärlek eran egna Elle!<333

Av mallan elle - 24 juni 2012 10:39

Cha cha bloggen!


idag ska jag, mamma, mormor och kanske min lillebror oxå till Vättlösa kyrkoruin på gudtjänst vid 14-15.

det är typ bara rester av en kyrka där utanför Götene.

min mammas morfar har tydligen gjort korset som dom har där :D

det är lite coolt!

igår såg jag på "Den värsta romansen" eller vad den heter.

den gick över tiden när det stod att den skulle vara slut så man blev lite irriterad.

tar nog kanske med kameran dit sen så det kommer upp lite foton senare.


Med kärlek Mallan


   






Av mallan elle - 23 juni 2012 15:38

cha cha bloggen!


nu är midsommar över ju. igår ringde Elle och sa glad sommar, då blev jag jätte glad :D

först var jag & mamma i stadsparken och kollade på när barnen dansade runt midsommar stången, då träffade vi dom som skulle komma till oss. alla utom en familj av dom alla var där.

sen kom alla till oss & det var kul!

vi spelade fotboll ute i trädgården och gick en promenad och åt efter rätt & mat.

det sista spelade vi Wii, vi hade anornat en tipspromenad och den var bara runt huset.

hoppas ni oxå fick en toppen midsommar :)


Med kärlek Mallan


 

hittade den här gamla bilden på google från när jag var liten och var med i folkdanslaget med min pappa xD hahaha

Av mallan elle - 22 juni 2012 13:58

Cha cha bloggen!


har precis ätit mat och sen efter rätt som blev glass´, jordgubbar & chokladsås :D

var jätte gott!

hoppas ni får en fortsatt bra midsommar :)


Med kärlek Mallan


   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards