mallanelleking

Alla inlägg under juli 2012

Av mallan elle - 26 juli 2012 13:32

Cha cha bloggen!


igår var nåra kompisar här ju och när nåra av dom cyklade hit så såg jag dom för jag var ute med Ewas hund, såg lite kul ut & alla kom halv 7 men 2 st andra åkte hem vid 11 och dom andra stannade till 3, det var kul & mysigt för vi satt ute på altanen hela tiden o till slut så såg vi inte varandra nästan för det var så mörkt då hade vi en fiklampa, sen tog vi ut ljus :) och sen satt vi med filtar! delade filt lite med Andreas och pratade o flummade :D ( han är en bra kompis till mig, inget mer) vi hade på musik hela tiden oxå o åt grillat o godis.

tog lite kort men dom blev inte alls bra!

idag ska jag bara slöa för jag är trött efter igår o imorn blir de resturang för att fira farmor :)


Med kärlek Mallan

 

 

 

Av mallan elle - 24 juli 2012 10:49

Cha cha bloggen!
Glömde o skriva 1 saker.
Imorgon eller i övermorgon kommer nåra kompisar hit, en kompis familj kan man säga :)
De va nog inget mer nu, skriver senare idag.
Bilden är ifrån skolavslutningen.
Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 24 juli 2012 10:39

Cha cha bloggen!

Har inte gjort någonting sen jag blogga sist. Har tagit de lungt!
Igår var jag på sjukhuset och kollade något med hjärnan, de hette EEG. Var lite läskigt först när man inte va de va, men de gick bra!
Sen efter de när jag var hemma tog jag de lungt o chattade med Eric o sen messade jag med honom, chattade med Elle oxå :)
Ska sova lite till nu för till de där på sjukhuset skulle jag halvera sömnen så igår natt sov jag vara 3,5 timmar.
Tog en bild på mig från Liseberg.

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 18 juli 2012 12:21

Cha cha bloggen!
Har varit på Skrea camping i Falkenberg, är påväg hem där ifrån.
Det blev 2 vinster, jag vann 50 spänn och min lillebror vann en gratis popcorn. Vi spelade minigolf,badade i badhus va på stranden, var på Äventyrslandet i Halmstad och slöade o mycket mer.
Vi skulle igentligen åkt hem imorn men det har varit dåligt väder.

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 18 juli 2012 12:21

Cha cha bloggen!
Har varit på Skrea camping i Falkenberg, är påväg hem där ifrån.
Det blev 2 vinster, jag vann 50 spänn och min lillebror vann en gratis popcorn. Vi spelade minigolf,badade i badhus va på stranden, var på Äventyrslandet i Halmstad och slöade o mycket mer.
Vi skulle igentligen åkt hem imorn men det har varit dåligt väder.

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 11 juli 2012 15:50

Cha cha bloggen!

nu idag har jag bara slöat i min one piece, är så himla trött just nu.
måste packa idag oxå men jag har inte orkat :(

i måndags var jag och Elle med André, vi tog tandemcykeln dit.

Med kärlek Mallan

 

 

 



Av mallan elle - 10 juli 2012 16:12

Cha cha bloggen!
Förut blev det fler fel med cykel men nu sitter vi och Elles brosa vid vattnet och svalkar fötterna :) ska äta mackor nu.

Med kärlek Mallan & Elle

Av mallan elle - 10 juli 2012 13:13

Cha cha bloggen!
Nu är man ute med Elle & cyklar.
Har stannat och väntar på pappa för vi behöver pumpa bak däcket, kan inte köra nån stans.

Med kärlek Mallan & Elle

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards