mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2012

Av mallan elle - 29 augusti 2012 18:21

Cha cha bloggen!

igår var jag med Eric i nåra timmar i Skara :D det var kul <3

var i skolan & nu sitter jag ute i trädgården vid skoldatorn och chillar.

imorgon är det skola sen efter det ska jag cykla till Andreas och nog åka moppe, kanske grilla och fota :)

ska bli kul, längtar!!

vi gör varsin power point i skolan och min handlar om Elle.

hoppas ni oxå har det bra xD


Med kärlek Mallan








 

Av mallan elle - 28 augusti 2012 13:32

Cha cha bloggen!

har kommit hem från skolan för en timme sen, spelade frispie golf på idrotten idag.

sen vid 15 ska jag ta bussen och möta Eric och vara med honom i nåra timmar :)

ska bli kul!


Med kärlek Mallan



  




Av mallan elle - 27 augusti 2012 16:19

Cha cha bloggen!

 nu sitter jag och pratar med min kille Eric i mobilen om allt möjlgt <3

idag började jag kl: 10 i skolan, det var gött!!

vi hade bara 2 lektioner idag, sen gick vi och tittade på Kapten Röd i Stadsträdgården.

han sjöng bra :)

sen ska jag till Elle och fira henne, det ska bli kul och hoppas hon gillar presenten från mig ;)

Med kärlek Mallan



på den här bilden är det Kapten Röd & min kompis Andre, bilderna är från hans blogg. fick inga bra bilder själv.

   


Av mallan elle - 20 augusti 2012 20:11

Cha cha bloggen!

idag började skolan för mig och Elle.

man fattade typ inte först att man skulle till skolan, gick med Elle dit.

var faktiskt kul!

kommer gå i Elles klass nu :)

fick höra också att vollybollen ska börja igen men vet inte om jag ska börja igen eller inte.


Med kärlek Mallan

 

 

 



Av mallan elle - 18 augusti 2012 17:58

Cha cha bloggen!

igår var jag med Elle från ca 14:30 och vi pratade & flummade som vanligt :)

sen kom Eric med bussen vid 17.

Vi var alla 3 till ca kl:18:30 för då åkte Elle till sin pappa med bussen.

Då åkte jag och Eric hem till mig med bussen.

vi åt tacos då, mumms!!

sen såg vi på film & hade kul o mysigt <3

Vi tittade på Gröna milen först men sen tittade vi på pang på pensionatet istället & den var jag och kollade på i Skara innan den visades på tven. 

Eric sov här inatt, han åkte hem vid 15:30.

Nu sitte jag & chillar, ska kanske träffa Elle imorgon.


Med kärlek Mallan


   


Av mallan elle - 16 augusti 2012 21:05

Cha cha bloggen!

igår kom jag & Elle hem ifrån Eric :)

det var jätte kul, vi tältade o kolla på film o allt möjligt!

nu idag var jag på Hjulafton framme på stan & då mötte jag Elle och pratade lite med henne.

träffade lite annat folk oxå som jag känner.


Med kärlek Mallan


 



Av mallan elle - 11 augusti 2012 17:31

Cha cha bloggen!

igår kom Elle hit & hon har sovit här inatt och ska göra det natten som kommer oxå :)


Med kärlek Mallan & Elle

 

 

Av mallan elle - 9 augusti 2012 16:44

Cha cha bloggen!
Är hos min faster sen ska jag hem med farmor.
Igår lagade jag kvällsmaten & så fickade jag oxå :)

Med kärlek Mallan

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards