mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2012

Av mallan elle - 31 oktober 2012 22:04

Nej men hej hej alla små blogg läsare där ute ^^

det var ett jävla tag sen jag skrev ett inlägg men vafan, jag skriver ett nu iaf :)

HÖSTLOVET! :D
Jag har färgat min hår , kommer bild. blev as nöjd :) och malin passade också på att färga sitt (malin kanske redan har skrivit om det? vad vet jag x'D)
Och idag så har jag varit med en underbar söt kille. och imorgon ska man kanske ta en fika med han :3 aså min kille ^w^
 

JAG HAR BLIVIT HALV FÖRKYLD!! D: FUCK OFF AND DIE !! >:(
 aså ja kan inte avända vinterjacka eftersom jag inte tycker det är kallt för fem öre. men om jag inte använder så blir jag sjuk. men jag vill FAN dö av värme slag.. så jag får ta skiten att vara förkyld.


Vad mer kan jag säga? jo jag ska åker till Tokyo i 13 månader :) kommer sen tbx till lilla sverige igen.


och ja nu finns det inget mer att berätta, så vi hörs bitches :) 

 



btw omgad titta vilka söta halsband jag fick av malin :D 
SÅÅÅÅÅÅÅÅ söta :3

 


Men ses efter tokyo resan ^w^ hare så bra :D


Ni alla som har fb fatta sig på det med "jag åker till *land* i 13 månader elr mer". men ni som inte har fb så är det bara ett skämt med att man åker någon stans c:

Av mallan elle - 31 oktober 2012 11:31

Cha cha bloggen!

Har haft fullt upp ett tag nu. har haft jätte mycket läxor och inte hunnit.
Har varit i London i helgen med mamma, kom hem i måndags. det bor verkligen jätte mycket folk där.

Var lite komiskt att jag och mamma såg såna vi känner i Sverige var just i London av alla ställen.

Igår hade jag jätte kul med Elle, vi färgade håret och hade kul som vanligt.

Gav Elle ett bff halsband & ett annat från London.

Idag ska jag ta det lungt och senare till Falköping.

Imorgon kommer min gamla barndoms kompis som jag har känt i 10 år nu tror jag. ska bli kul!!


Med kärlek Mallan

 

   



Av mallan elle - 19 oktober 2012 15:24

Cha cha bloggen!

va gött att det är helg nu.

idag var jag iskolan sen åkte jag, Elle och pappa & handlade.

jag och Elle fick varsin Cola,vi tog olika smarker. dricker jag nu, är as gött.

ska ta det lungt i helgen.


Med kärlek Mallan



 

Av mallan elle - 17 oktober 2012 08:34

Heii heii bloggen elle här.

Jag ska som sakt färga/tona om mitt hår till höstlovet och här kommer tre förslag som jag tycker är fina :)

1. Turquoise och Cerise

2. Flamingo och Lagoon

3. Daffodil och Violet

Jag tycker bäst om Turquoise och Cerise, så tror det blir dom färgerna men vad tkr du ? :)

Pusshaaj! elle

  SSSS




Av mallan elle - 16 oktober 2012 09:25

Heiii heii bloggläsare ,elle här :)

Jag sitter just nu på lektion med mallan. och läraren är Jesus själv, SERIÖST skojar inte!! x)

jag har inte så många mer saker och prata om, men v44 har jag höstlov!!<3

Och då ska jag färga håret igen. tröttnat på Grönt/gult och lila hår.. liksom ute redan XD nej men vill bara fixa nya färger. På lovet hade jag, andre och mallan lovat varandra att vi skulle ha en skräck-kväll. och alla gick med på det och allt va fixat. men tror ni inte att mallan bestämmer med en annan att va just den dagen vi alla ska va ?! aså shiit.....

det finns fler dagar på lovet som hon kan va med sin kompis på liksom. men nej , just den dagen vi alla tre ska va bestämmer hon sig att va med en annan!! och så tror hon jag och andre acca det och lever vidare som det inte vore något. men nej MALLAN DU SÅRADE OSS IGEN! iaf mig. jag fyllde år för ett tag sen och vi skulle fira mig på en lördag och jag hade bjudit malin 2 veckor tidigare och hon skulle komma och allt. men NEJ då bestämmer hon sig att va med en annan just på min födelsedag... så jag fick flytta fram min födelsedag till måndagen men då kunde inte dom andra komma.... SÅ ja , jag är besviken just nu på dig igen Mallan..
Men nog om det!

Jag har också börjat med Kik :) där heter jag : sweetcupcakequeen

bögit namn jag vet men andre tyckte jag skulle heta det så ja varför inte heta så då :3

ni får gärna adda mig på det. och andre heter : andrelindell

adda han med vetja ;)
men nu ska jag jobba vidare ^^

pusshaaaj bloggen och så hörs vi någon gång igen ^^

   

Bff andre and moi cx

Av mallan elle - 13 oktober 2012 10:44

Cha cha bloggen!


Har varit vaken en stund nu men är fortfarande jätte trött.

Idag ska jag bara slöa och sen vid 17 kommer Christopher och Edwin hit.

Det blir nog kul!  kommer och försöka & komma ihåg och ta lite kort xD

Filmen jag såg på igår var så bra som jag minns den, ni borde se den om ni inte har gjort det.



Med kärlek Mallan



 

Av mallan elle - 12 oktober 2012 22:14

Cha cha bloggen!


Här kommer bilder från idag.

Ser på Georgia Rule, är en jätte bra film. har sett den en gång innan men kommer inte ihåg så mycket av den <3

God natt allihopa :)


Med kärlek Mallan


  

 

Av mallan elle - 12 oktober 2012 21:57

Cha cha bloggen!

Sitter nu och tittar på Nothing Hill som är på tven, Kollar facebook och lyssnar på Spotify.

Var ju på stan med Madde, hade jätte kul och flummade jätte mycket.

Hittade några snygga kläder men jag köpte inget.


Med kärlek Mallan



 



Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards