mallanelleking

Alla inlägg under januari 2013

Av mallan elle - 19 januari 2013 17:40

Cha cha bloggen!
Idag har jag varit och kollat på Lucas träning sen var vi i badhuset ett tag.
Nu sitter jag och tar det lungt, lyssnar på musik ;)
Mormor ska komma hit sen och äta med oss sen blir det la lördagsmys<3
Ni får en toppen myskväll!
(tack för bilden, André)

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 13 januari 2013 20:27

Cha cha bloggen!
Sitter vid datorn lite, ser på Bones samtidigt.
Sov jätte länge idag.
Jag vaknade vid 15 då trodde jag att jag såg fel på klockan, men det gjorde jag inte xD
Imorgon är det skola...igen!

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 12 januari 2013 16:01

Cha cha bloggen!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med Elise samtidigt i telefon.

Har hemtelefonen under ena hörluren på mina vita lurar.

I torsdags sov Elle här tills igår och efter skolan gjorde vi lite ärenden, sen åkte vi hem till Elle.

Efter det åkte vi till Skara och möte upp med min pappa.

Sen fick jag äntligen komma hem, kom hem 17 och vi slutade 14:05 i skolan så jag kom inte hem så snabbt!!

Ringde mamma när jag hade kommit och hon blev så förvånad när jag sa att jag precis hade kommit hem.

Ska låta musiken fortsätta rulla medans jag och Elise pratar vidare.

Hittade en gammal bild från när jag och Elle var ute och fotade en dag.

Pözz på er allihopa & ha en toppen dag! ;)


Med kärlek Mallan  

Av mallan elle - 7 januari 2013 23:07

Cha cha bloggen!
Har varit hos mamma och då kom Evelin, Alexander, Mio och Villemo till oss.
Vi fick popcorn av dom. MUMS!! ;)
Nu är jag hos pappa och ser på tven.
Börjar skolan på onsdag.
Imorgon är första vollybollträningen för året :)
Hoppas ni har en toppen dag.

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 7 januari 2013 00:58

Cha cha bloggen!
Idag hade vi gäster här som åt lunch, typ kan man säga xD
Var ute och cyklade förut en stund sen åkte jag hem och kollade på någon film som var på tven.
Nu ska jag försöka och sova men kommer säkert inte kunna gå för jag har ju mobilen vid mig :)
Ska fortsätta chatta, messa, kika och allt sånt där till folk!

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 6 januari 2013 00:29

Cha cha bloggen!
Ska försöka sova nu.
Idag har jag bara varit och handlat med familjen och tagit det lungt.
Var ute förut & cyklade lite.
Här kommer en bild på mina vita hörlurar som jag köpte i/på Gekås, Ullared.
Hoppas att ni alla kommer och sova bra inatt<3

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 4 januari 2013 23:31

Cha cha bloggen!
Tar det lungt och lyssnar på musik & har kollat facebook lite.
Idag blev jag hämtad av Elle och så åkte vi fram på stan och kollade runt och åt bagatter på Elake Måns.
Kändes som att vi inte hade träffat vandra på 1 MÅNAD!!!
Vi möte lite folk också och heja på dom.
Sen gick jag och Elle till rece och väntade på att Elles buss till hennes pappa skulle komma.
Sen gick jag och mötte mamma på stan, sen hem och åt tacos.
Sen såg jag på "Två ägg i högklackat" på tven fast jag har varit när dom spelade teatern och sett på den på tven nåra gånger xD
Igår eller va de blir va jag på Frasses och åt lite.
Var faktiskt gött!
Ska låta musiken rulla vidare så ses vi bloggen :D

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 3 januari 2013 00:40

Cha cha bloggen!
Ska ta och försöka sova nu.
Har inte gjort så mycket idag.
Såg på nån mord serie på 1:an förut.
Var och gick i spåret förut idag.

Med kärlek Mallan

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards