mallanelleking

Alla inlägg under februari 2013

Av mallan elle - 20 februari 2013 20:48

Cha cha bloggen!
Har varit iskolan idag sen var jag och pappa och kollade i olika affärer och fikade<3
Slutade i tidigare idag, kändes skönt ;)
Var och kollade min rygg förut.
Såg först 2 limosiner vid rese som visa upp sig och sen en från samma bolag på torget.

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 17 februari 2013 00:44

Cha cha bloggen!
Ska sova nu, hare så bra allihopa :)

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 16 februari 2013 18:50

Cha cha bloggen!

Kom hem för några timmar från Jönköping, åkte dit igår och var på ett hotell och gick i olika affärer.

Vi var på Ikea innan vi åkte hem och då hejade jag på André, trodde inte han var där men det var kul och ses.

Jag har börjat planera och göra om mitt rum hos min pappa. 

Nu sitter jag och lyssnar på musik, kollar på Ijustwanttobecool videos med min lillebror. 

Ska äta sen efter det ska jag se på Melodifestivalen, hoppas att den är bättre än vad den har varit när dom andra deltävlingarna har varit ;) 

Imorgon kommer kanske Elle hit, ska ringa henne och se hur det blir <3

Ha en toppen kväll!


Med kärlek Mallan


 

Av mallan elle - 14 februari 2013 18:08

Cha cha bloggen!
Har precis kommit till mormor efter att ha varit och fått massage.
Dom är verkligen jätte trevliga där, rekomenderar och åka dit.
Ska äta semlor och ta det lungt nu med mamma, Lucas och mormor <3
Hoppas ni alla får en toppen kväll!


Med kärlek Mallan


 


Av mallan elle - 14 februari 2013 11:43

Cha cha bloggen!
Ska äta resterna från igår av tacos.
Sen ska jag duscha, sen ska jag och mamma sticka till Spa hörnan och få massage.
Idag är det ju Alla hjärtansdag men jag vet inte va jag ska göra med kommer säkert på något ;)
See you later alligater <3

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 13 februari 2013 21:45

Cha cha bloggen!

Har bara tagit det lungt idag och var hos mormor en sväng.

Sen gick jag och hämtade min lillebror på dagis, vi gick till en lekplats och sen hem.

Pratade med Elle i telefon förut och flummade som vanligt!

Nu sitter jag och tittar på Tunnelbanan på kanal5.se :)

Ska kanske se på tven sen eller fortsätta kollar runt lite på datorn.

Ska trycka på play nu, ni alla får ha en toppen kväll <3


Med kärlek Mallan



 

Av mallan elle - 12 februari 2013 23:57

Cha cha bloggen!
Ska se på tven en stund till, sen ska jag tag och sova.
Kom till mamma för ca 3 timmar sen.
Får se vad som händer imorgon :)
Godnatt allihopa!

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 12 februari 2013 14:46

Cha cha bloggen!

Har sett lite på MTV och suttit vid datorn och tittat runt.

Är så jävla trött, kan inte bli piggare känns det som!

Ska la väcka pappa om någon timme eller så, får tag och hitta på något med honom innan jag åker.   

Hoppas ni alla har en bra dag   


Med kärlek Mallan    


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards