mallanelleking

Alla inlägg under mars 2013

Av mallan elle - 30 mars 2013 22:41

Cha cha bloggen!
Har precis kommit hem från Chrille och Edwin nu.
Vi åt mat och kladdkaka med grädde, flummade och spelade Just dance 4.
Nu ska jag nog se på en serie på Svtplay annars ska jag nog se på tven.
Hoppas ni alla har en toppen påsk nu.
Puss på er allihopa! <3
(Bilden är ifrån när jag var hos dom.)

Av mallan elle - 30 mars 2013 12:54

Cha cha bloggen!
Har precis varit med Lucas på en lekplats och hade det kul! ;)
Såg att någon hade gjort graffiti vid lekplatsen och dom som har gjort det har gjort det på svart silvertejp och tejpat emellan träden.
Om en stund kommer mormor och äter lunch med oss sedan ikväll ska jag till Chrille och Edwin och ha det kul!
Sitter nu och bara tar det lungt.
Kommentera gärna va ni vill att jag ska skriva om på bloggen.
Skriver säkert senare om jag inte glömmer av det. xD

Av mallan elle - 29 mars 2013 21:03

Cha cha bloggen!
Det är ju långfredag idag :)
Idag har jag varit med Elli, vi åkte inlines och hade kul hela tiden som vanligt ;)
Vi lagade mat hos henne, det blev gott!
Nu sitter jag och tittar på Lets dance och äter gott godis<3
Hoppas ni alla har en toppen påsk.

Av mallan elle - 26 mars 2013 19:13

Cha cha bloggen!
Tänkte ha en frågestund på bloggen.
Fråga bara på :)

Av mallan elle - 26 mars 2013 12:06

Cha cha bloggen!

Vaknade för en timme sem kanske.
Har bara kollat facebook på mobilen och tagit det lungt.
Har inte ens gått ur sängen än xD
Ska ringa Elli och Elise idag också ;)
Det är jag just nu, den 2 bilden.
Skriver senare, ses bloggen!

Av mallan elle - 25 mars 2013 23:08

Cha cha bloggen!

Kom till mamma för ca en timme sen nu, var ute och cyklade första turen på tandemcykeln med pappa förut.

Det var jätte kul!

Har precis sett klart på Molanders på Svtplay för att jag var påväg hit till mamma när det höll på.

Älskar verkligen den serien <3

Ska kollar lite på bloggar nu, skriver säkert inte mer ikväll.

godnatt allihopa, ska forsätta höra på musiken som rullar på från Spotify :D


Med kärlek Mallan 


 

Av mallan elle - 25 mars 2013 16:57

Cha cha bloggen!
Har haft fullt upp så jag har inte hunnit blogga.
Har varit en vanlig skolvecka, i lördags var jag i Falköping hos Jocke och Peter på kvällen.
Igår var jag och hälsade på min faster med pappa och Ewa.
Idag har jag bara tagit det lungt, pratade med Elli i telefon förut och vi ska va på fredag.
Ska äta påskmat hos mormor också, ska träffa min morbror.
Han är för go han! :D
Ska kolla mitt sms från Elise nu, ses :)

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 17 mars 2013 19:02

Cha cha bloggen!
Idag har jag varit i Skövde och shoppat med mamma.
Nu har vi precis kommit hem, jag ska sitta vid datorn lite och bara tag det lungt ;)
Igår var mina faddrar och deras barn här, jag och deras dotter Linnea var ute och gick med deras hund Pepsi i nån timme på kvällen och pratade för fullt som vanligt xD
När dom hade åkt hem tittade jag klart på en film som var på tven.
Det är det jag köpte som är på bilderna.

Med kärlek Mallan

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards