mallanelleking

Alla inlägg under april 2013

Av mallan elle - 27 april 2013 10:41

Cha cha bloggen!
Har precis vaknat, ska snart gå ner & göra mig iordning.
Ska göra klart för festen ikväll.
Ska bli kul när alla gästerna kommer & det! ;)
Gick & la mig rätt så sent igårkväll/natt för att vi grejade för festen igår oxå.
Tar kanske nån bild med mobilen & lägger upp om jag hinner, kommer ha fullt upp.
Men måste verkligen gå upp nu, ses!<3

Av mallan elle - 25 april 2013 20:32

Cha cha bloggen!
Sitter och tittar på en bra film :)
Hoppas allihop har en toppen kväll! <3

Av mallan elle - 25 april 2013 17:01

Cha cha bloggen!

Har haft fullt upp.

I fredags efter skolan åkte jag och Elle hem till mig & vi grillade korv och marshmallows och hade det kul som vanligt!

Sen på lördagen cyklade jag och Elle hem till henne på tandemcykeln och vi åt grillat där oxå.

Vi satt nästan ute hela dagen.

Sen på kvällen spelade vi Singstar och flummade!

I måndags var det en vanlig skoldag och sen så blev min lillebror sjuk och fick åka till sjukhuset så jag hämtade lite grejor hemma, sen stack jag direkt dit.

Hade vollybollsträning i tisdags oxå som vanligt

Annars har det bara varit en vanlig skolvecka men jag har inte hunnit blogga efter skolan endå.

Ska ta & börja dricka upp min kalla Oboy nu, ses! <3

 




Av mallan elle - 18 april 2013 17:55

Cha cha bloggen! 

Har skrivit klart min idrottsinlämning, har varit hemma ett tag nu efter skolan, vi hade pingis på gympan idag.

Igår efter skolan åkte jag till Elli, blev lite random men men... ;)

Vi grillade med hennes mamma och Glen eller Glenisch som vi kallar honom.

Vi hade det jätte kul och flummade jätte mycket!!

Sedan vid kl: 18 blev det strömavbrott och det varade i 5 TIMMAR! xD 

Jag och Elle åkte iväg med Glenisch i hans cabe med musiken dunkande i högtalarna till Ica & han handlade chips.

Men vi hade det kul endå, vid 20 kom Alex och Jonte också.

Fick nästan en bandyboll av Elle i huvudet i trädgården när hon och Jonte höll på & samlade in dom från gräsmattan.

Det var den bästa kvällen ever :D

Sov hos Elle inatt och vi flummade som vanligt så vi nästan inte kunde somna.

Måste ringa Elle nu om morgondagen osv, så ni får ha en toppen kväll. Ses!<3

 

Av mallan elle - 16 april 2013 21:32

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca en timme sen från vollybollsträningen.
Det var jättekul & lite nytt folk oxå ;)
Längtar tills nästa tisdag!!
På idrotten idag var vi i klassen på Friskis & Svettis här i stan och gymmade :D
Det var kul, ska kanske börja gymma men vet inte än.
Bilden är på mig & min kompis Elise.
Hoppas alla har en toppen kväll <3

Av mallan elle - 14 april 2013 21:36

Cha cha bloggen!

Sitter vid datorn och videochattar med Alice och har det kul :D

Ska kanske gå och lägga mig snart för att komma upp till skolan imorgon.

Kikade med Elle förut och pratade i telefon också om tjejhelgen som ska vi ska ha på fredag <3

Längtar så gudomligt mycket!!

 

Av mallan elle - 14 april 2013 18:20

Cha cha bloggen!
Mamma kom precis förbi med alla grejor som jag har fått ifrån henne som hon köpte på Gekås, Ullared idag och igår ;)

Av mallan elle - 14 april 2013 17:28

           

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards