mallanelleking

Alla inlägg under juni 2013

Av mallan elle - 30 juni 2013 14:55

Cha cha bloggen!
Gick upp för nån timme sen.
Åt precis lunch, blev grillat kött & potatissallad. Va jätte gott! ;)
Sitter nu på altan & bara tar de lungt, ska hjälpa pappa & Ewa med saker senare.
Ska ta & äta en glass nu, ses! <3

Av mallan elle - 28 juni 2013 20:06

Cha cha bloggen!
Direkt när jag vaknade åkte vi in till stan, först gjorde jag ett syntest & fixade nya glasögon, sen gick jag, pappa & Ewa i olika affärer.
Gick förbi där Diggeloo är nu istan, såg Mojje då xD
Åkte sen med tåget till Elles pappa.
Vi har cyklat, badat & bara tagit de lungt, chillar i tältet nu.
Bilder från just nu ;)
Sen blir de grillat, ses!<3

 

[Bild]

Av mallan elle - 26 juni 2013 23:53

Cha cha bloggen! 

Fick veta förut när jag loggade in att jag har kommit in på Barn & fritid :D 

Är så himla glad nu!

Sitter & smsar med folk & kollar facebook samtidigt, ska kanske sova snart men vet inte riktigt än. 

Men vi ska kolla på lite youtubeklipp nu, ses! <3

 

Av mallan elle - 26 juni 2013 14:46

Cha cha bloggen!
Har precis gjort mig iordning, kom ur duschen för ca 20 minuter sen.
Ska äta mat närsomhelst, det blir pastasallad.
Ska gå till köket & titta om de är klart för är vrålhungrig nu, ses! <3

 

Av mallan elle - 26 juni 2013 12:41

Cha cha bloggen!
Har precis vaknat, gick & la mig vid 3 tiden inatt så de blev rätt sent.
Igår när jag hade vaknat åkte jag, pappa & farmor in till stan, först tittade jag & pappa på glasögon för att jag behöver nya, sen åkte vi & hämta Elle på resecentrum, sen åt vi alla på en pizzeria.
Efter det fick jag & Elle skjuts till hennes mamma, när vi hade kommit dit kom Elle på att hon hade glömt en kasse hos pappa & farmor då fick vi åka & hämta den först.
Sen åkte vi till Isa & fikade, pratade om allt möjligt.
När vi hade fikat klart åkte vi hem till Elle.
Hade värsta dunka dunka musiken igång så vi hördes nog långt då.
Vi hade de jätte kul & flummade hela tiden.
Sen när pappa & Ewa kom & hämtade mig & bara åkt nåra meter inser vi att deras ena katt hade smittigt in i bilen när vi inte tittade, vi fick vända & vi alla skratta åt de jätte mycket.
Vi va nog lite övertrötta då.
Bilderna är från när jag sjöng på skolavslutningen, det kanske ser ut som att de är 2 likadana bilder med det är det inte.
Ska ta & försöka komma upp & göra mig iordning, ses! <3

Av mallan elle - 24 juni 2013 18:25

Cha cha bloggen!
Direkt när jag hade vaknat gjorde jag mig iordning & cykla till resecentrum för att möta Linnéa, sen gick vi till gymmet & gymmade i 1 timme & 20 minuter ;) haha
Ska kanske fortsätta, vet inte än.
Sen gick vi till Henrys & fikade, sen hem till mig & gjorde smoothies, cyklade & handlade grejor till pappa, sen hämtade vi Lucas på dagis & åkte hit till pappa.
Linnéa fick skjuts av mamma vidare hem till henne.
Direkt när dom hade åkt gick jag & bytte om för att klippa gräset & pratat med Elise & Elle samtidigt i hörselskydden, efter att jag hade pratat med dom lyssnade jag på musik resten utav tiden :)
Spelade kort med pappa & Ewa när jag hade kommit in.
Ska ta & se på teven & bara slappa nu för har haft så mycket idag.
Har inte hunnit & ta de lungt någon gång alls,ses! <3

 


Av mallan elle - 23 juni 2013 22:15

Cha cha bloggen!
Var på Skogshyddan förut & spelade minigolf med mamma, Lucas & mormor, jag vann! Hihi ^^
Nu sitter jag & tittar på Wallander & skypear med folk samtidigt på mobilen i pauserna.
Spelade fotboll med Lucas förut i trädgården & hade det kul :)
Imorgon ska jag gymma med Linnéa, får se hur det går & om vi fortsätter.
Ska bli kul & träffa henne igen ;)
Men ska fortsätta titta nu, ses! <3



Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards