mallanelleking

Alla inlägg under juli 2013

Av mallan elle - 30 juli 2013 21:31

Cha cha bloggen!
För det mesta idag har vi bara tagit de lungt.
Förut var vi på en pizzeria & åt här i Västervik.
Kom precis "hem" efter att ha gått en promenad med Linnéa & Nilla, vi gick på klippor & öar.
Gick runt campingen oxå, sen till receptionen & frågade en sak.
Kommer inte blogga så mycket för har mycket & göra & internetet är inte bra här & krånglar.
Ska ta & heja på dom andra som kom "hem" från speedwayen, ses! <3

Av mallan elle - 29 juli 2013 22:32

Cha cha bloggen!
Sitter i förtältet med Linnéa & Oskar, tittade klart på filmen från igår kväll & nu en film Tom cruise & med en svensk skådespelare.
Ska fortsätta titta nu, ses! <3

[Bild]

Av mallan elle - 29 juli 2013 17:29

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca 1 timme sen till campingen efter att ha varit inne i Västervik.
Innan när vi hade gjort oss iordning imorses åkte vi & kollade i olika affärer i centrum & åt på en jättebra thairestaurang.
Efter de åkte vi till Lager 157, vi gick till campingen för det är så nära.
Såg en cool husvagn på campinge & en lite bärningsbil på parkeringen till Biltema & sånt.
Nu träffade jag mammas ena kusin & pratar mes henne & hennes barn.
Ska fortsätta prata med dom nu, ses! <3

Av mallan elle - 28 juli 2013 21:55

Cha cha bloggen!
Sitter i förtält till den husvagnen som Oskar & Linnéa bor i.
Vi tittar på Iron man 2.
Förut gick vi runt campingen & kollade.
Det kommer upp bilder från campingen imorgon eller när jag kommer hem.
Ska fortsätta titta på filmen nu, ses! <3

Av mallan elle - 28 juli 2013 16:26

Cha cha bloggen!
Kom till campingen för ca 1 timme sen.
Påvägen hit stannade vi utanför Mullsjö & fikade & pratade lite med dom andra, sen när vi kom till Vimmerby stannade vi på något gatukök & åt lunch, sen raka vägen hit.
Vi satte upp förtältet direkt, nu ligger jag bara & tar de lungt i min säng i husvagnen.
Ska ta & ringa & gratta farmor nu, ses! <3

Av mallan elle - 27 juli 2013 20:09

Cha cha bloggen!
Är hos mamma nu, ska till Västervik imorgon med Oskar & Linnéa.
Åkte in till stan och kolla runt med pappa & Ewa & Ewas hund Pamina såklart ;)
Vi åt mjukglass på toget, sen åkte vi hit då var Linda, Carl & Elin här så hejade på dom & sånt.
Sen när dom hade åkt packade jag för imorgon & la de i husvagnen.
Blev inte att jag träffade Linus & Andreas idag oxå.
Bilder från igår & idag kommer i de här inlägget. (tog inte alla bilder jag har för vet inte om jag får lägga upp dom.)
Ska fortsätta & lyssna på musik med Lucas, ses! <3

Av mallan elle - 27 juli 2013 11:54

Cha cha bloggen!
Vaknade precis, ska snart gå ner & äta fruktost & göra mig iordning.
Hade en toppen kväll igår, ska kanske träffa dom idag igen.
Hoppas att jag kan de.
Bilder kommer senare, från igår.
Men ska ta & gå upp nu, ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards