mallanelleking

Alla inlägg under september 2013

Av mallan elle - 30 september 2013 21:20

Cha cha bloggen!
Pluggade tills klockan var ca 19:30 då kollade jag klart på ett final avsnitt av Teen mom 2 sen kom ett nytt avsnitt av de direkt efter.
Nu tänkte jag försöka somna extra tidigt idag, men det kommer säkert inte & gå xD
Trodde förut att min väckarklocka hade fel tid så jag kollade på mobilen men den va rätt, blev rätt så paff då.
Men godnatt, skriver imorgon när jag hinner osv..

Av mallan elle - 30 september 2013 15:00

Cha cha bloggen! 

Kom precis hem ifrån skolan, vi hade ingen mentorstid idag så vi slutade lite tidigare.

När vi hade slutat gick jag, Viktoria, Jasmine och Alice fram på stan, jag och Alice gick in på Hemköp och dom andra fortsatte mot polisen eller vart de va dom skulle.

Efter att vi hade varit på Hemköp tog jag & Alice sällskap tills hon skulle svänga mot resecentrum, då cyklade jag hemmåt.

Nu ska jag äta nåt med mamma & Lucas innan vi åker mot min pappa, när jag kommer dit ska jag plugga annars vet jag inte vad som händer.

Skriver när jag hinner, ses! <3

 

Av mallan elle - 29 september 2013 21:12

Cha cha bloggen!

Sittter och kollar olika bloggar & sånt.

Ska se på Spårlöst nu, sen ska jag nog sova så att jag kommer upp imorgon till skolan.

Men vi ses imorgon, det blir ett godnatt inlägg nu.

Sov gott! :D

   

Av mallan elle - 29 september 2013 20:17

Cha cha bloggen!
Förut när jag hade ätit & kollat lite på tven kom Lucas & mamma hem för att Lucas skulle på barnkalas, då följde jag med & lämnade honom där.
När jag & mamma hade gjort de cyklade vi en sväng, vi åkte till Netto & köpte choklad sen stack vi till mormor & var där tills vi skulle hämta Lucas.
Sen stack vi hem & har tagit de lungt, jag har precis läst en bok för Lucas som sover nog nu.
Läste FRIDA-tidningen förut oxå.
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 29 september 2013 14:09

Cha cha bloggen!
Sitter här i soffan & bara tar de lungt.
Klippte mig förut ju, blev jätte nöjd!
Är hemma själv, dom andra är hos nån som vi var bjudna till men jag ville inte med.
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 29 september 2013 11:27

Cha cha bloggen!
Vaknade för nån timme sen, har kollat på fb via mobilen ett tag & bara tagit de lungt.
Ska tydligen åka & klippa mig, ska vara där vid 12 förstår inte hur jag ska orka men men...
Annars vet jag nog inte vad jag ska göra idag.
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 28 september 2013 22:17

Cha cha bloggen!

Sitter & lyssnar på musik via Youtube och kollar ibland på olika videos oxå.

Ska ta & sova snart, börjar bli trött redan.

Gick upp vid halv 9 för hade lovat Lucas att följa med på brottningen.

Glömde & skriva förut att jag träffade min föredetta mattelärare 2 gånger, först på brottningen och sen utanför bion.

Hejade oxå på Angelica på B-bytet.

Vi åt tacogöma förut till kvällsmat, åt upp min Toblerone när vi kollade på teven.

Imorgon ska jag nog bara ta det lungt, då ska jag sova ut!!! 

Men vi ses, godnatt! <3

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards