mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2013

Av mallan elle - 29 oktober 2013 22:31

1 bild från när jag och Elise skulle träna och 1 bild på min vita choklad som jag köpte i söndags och när jag kom hem då från affären.

     

mys

Av mallan elle - 29 oktober 2013 22:26

Cha cha bloggen!

När jag var hos Elise tog vi det bara lungt.

De tåget vi åkte på var väligt fullt och trångt fast vi fick sittplats som tur var.

Sen när vi kom fram åkte vi med pappa till en pizzeria och åt, sen åkte vi till Hemmakväll och hyrde filmer och köpte godis där.

Sen stack vi till Hjertbergs och handlade mat, sen åkte vi till mamma och hämtade mina grejer där.

Sen åkte vi hem direkt, nu ska vi se på filmerna som vi hyrde.

Vi ses!   

             

Av mallan elle - 28 oktober 2013 22:23

Av mallan elle - 28 oktober 2013 22:23

Cha cha bloggen!
Är hos Elise, vi var förut & tränade på Friskis & svettis.
Det var jätte kul, innan de åt vi kvällsmat.
Mamma fick skjutsa mig hälften för att alla tåg i hela väst Sverige eller va de är, är inställda idag.
Det ösregnar här just nu, har inte alls blåst mycket här idag.
Är ju en storm xD
Har skaffat snapchat xD haha
Ska ta & sova snart, har varit uppe länge.
Men vi ses, godnatt! <3

Av mallan elle - 27 oktober 2013 17:10

Cha cha bloggen!

Sitter här och bara tar det lungt, kikar med Elise lite om allt möjligt.

Längtar så gudomligt mycket tills imorgon!!!   

Packade klart förut, tror att jag har tagit med mig mer än jag behöver.. som vanligt   

Glömde att skriva att igår på Universeum träffade jag Kristina (Tina), det var jättekul och träffa henne för de var ett tag sen nu.. bara nån dag haha men men..   

Börjar redan bli trött, det känns som att klockan är typ 22:30 eller nåt fast den bara är 17:10.

Mamma skrev precis att dom är påväg hem, så är inte ensam hemma så länge till.

Det blir nog ett godnattinlägg nu, gör det nu så att jag inte glömmer de osv..

Skriver imorgon bitti innan tåget går eller när jag sitter på tåget så ni vet.

Men vi ses, godnatt!   

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards