mallanelleking

Alla inlägg under november 2013

Av mallan elle - 30 november 2013 23:52

Cha cha bloggen!

Sitter och ska kolla på 2:a avsnittet av Pretty little liars, såg 1:a precis.

Tycker att den är bra, men får la se vad jag tycker senare när jag har sett några avsnitt, har laddat ner hela säsong 1 så har "några" avsnitt och kolla på längre fram. Har hämtat chips så de blir lördagsmys på hög nivå   

Drack Fanta förut när jag hade börjat med häslopedagogiks frågorna, skickade in historiainlämningen oxå. 

Ska gå och lägga mig efter att ha kollat klart på avsnittet för måste upp imorgon, vill hinna övningsköra oxå osv..

Men vi ses, godnatt!   

       


Av mallan elle - 30 november 2013 17:56

Cha cha bloggen!

Sitter här nu och lyssnar på musik   

Vi var ju och åt smörgåstårta hos farmor, den var asgod!! Ville bara ha mer och mer..   

När vi kom in till oss igen satte vi oss och letade efter musik på Youtube och sånt inför nyår. 

Vi ska ha en stor nyårsfest så måste ju fixa grejer inför det   

Nu ikväll ska jag nog bara tag det lugnt, vad jag vet iallafall. 

Ska nog börja kolla på 1:a säsongen av Pretty little liars, har aldrig sett den serien och alla tjatar om att den är så himla bra och allt såntdär så nu är det upp till bevis   

Men vi ses!   

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards