mallanelleking

Alla inlägg under januari 2014

Av mallan elle - 31 januari 2014 11:30

 

Av mallan elle - 31 januari 2014 06:33

Cha cha bloggen!
Har gjort mig iordning & sitter & äter frukost nu sen ska jag borsta tänderna. Sticker sen till bussen som vanligt till skolan.
Aja ses! <3

Av mallan elle - 30 januari 2014 20:22

Cha cha bloggen!

Kom typ precis hem, ska ta och se på ett avsnitt av Pretty little liars sen ska jag ta en snabb dusch. 

Måste verkligen sova sen annars kommer jag inte upp imorgon, har yoga imorgon på hälsopedagogiks lektionen. Undrar hur det kommer gå   haha aja de är upp till bevis    Annars kommer det bara vara en vanlig skoldag, vad jag vet iallafall xD Det var bara en vanlig träning idag, inget speciellt men det ända va att vi va lite få men det var kul endå. Skriver igen när jag kan, förlåt om uppdateringen blir konstig/dålig.

Aja, ses!   

 

Av mallan elle - 30 januari 2014 16:09

[Bild]

Av mallan elle - 30 januari 2014 16:01

Cha cha bloggen!
Efter lunchen idag iskolan var vi på De La vision. Det var som typ melodifestivalen som dom har annornat på skolan. Min kompis Tina var med och tävlade med en kompis sen så var Karin med oxå som är med i mitt vollybollslag, hon vann tydligen förra året! :D  Tv 4 var där också och filmade, dom interjuvade hon som var först. Ikväll så ka man få se alla "bidragen" om man går dit men det kostade pengar osv.. Vi fick se hälften av dom (6st).Tog bussen dirket efter skolan sen, gick direkt från bussen & hämtade Lucas. Nu sitter vi & kollar på en film,ska på träningen som vanligt sen. Den 1:a bilden är på bilderna som dom har satt upp på dagis för Lucas födelsedag,bliderna från De La vision kommer i ett enskild inlägg.
Aja ses! <3

Av mallan elle - 29 januari 2014 16:58

Cha cha bloggen!

Sitter och kollar på Elsas värld, ska kollar på Pretty little liars sen. 

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, kom hem för ca 1 timme sen. Kan bli så att jag glömmer och göra ett godnatt inlägg idag, förlåt för de om jag glömmer de.

Aja, ses!   

   

Av mallan elle - 29 januari 2014 15:18

Cha cha bloggen!
Sitter på bussen hem nu, bussen va så sen så jag får åka en omväg hem typ men gör mycket hellre de än att stå & frysa. Aja, har iallafall varit en vanlig skoldag idag. Hade olika bollsporter på gympan, de va kul :) när jag kommer hem ska jag nog bara ta de lugnt, har gjort klart alla läxor så är läxfri.
Aja ses! <3

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards