mallanelleking

Alla inlägg under februari 2014

Av mallan elle - 26 februari 2014 16:54

Cha cha bloggen!

Idag så hade vi historia prov, det gick sådär men kändes endå så bra. Sen hade vi idrott, efter idrotten mådde Emelie dåligt så hon fick gå till skolsköterskan och så, så det blev lite panik i klassen då. Vi hade samhällskunskap som vanligt efter det sen cyklade jag till vårdcentralen, sist jag var där var när jag och några andra i min förra klass hade fått järn i händerna. Mötte mamma & Lucas för att kolla upp en grej där, när jag väntade på dom mötte jag Denny så pratade med honom en stund. Annars idag ska jag bara ta de lugnt, måste de känner jag..

Aja,ses!   

 

Av mallan elle - 25 februari 2014 22:00

Cha cha bloggen!

Blir en frågestund nu, fråga på. 

Ses!   

 

Av mallan elle - 25 februari 2014 21:15

 

Av mallan elle - 25 februari 2014 20:17

Cha cha bloggen!

Kom precis hem efter invigningen, snapchatar med Alice nu. Kommer lite bilder här där ifrån,åkte förbi arenan påvägen hem oxå och så fick vi en godibag.

                 

Av mallan elle - 25 februari 2014 18:06

Cha cha bloggen!

Har pluggat och tagit det lugnt. Har ätit kvällsmat precis, ser på barnprogram med Lucas nu. Ska på invigningen sen, ses!   

 

Av mallan elle - 25 februari 2014 14:56

Cha cha bloggen!

Ska försöka & plugga nu men det kommer säkert inte gå, orkar verkligen inte. Tur att vi får ha med oss våra anteckningar på provet    

Aja, ses!   

 

Av mallan elle - 25 februari 2014 14:37

Cha cha bloggen!

Som ni vet så tog jag bussen hem från skolan (som vanligt), ska försöka & plugga till historia provet som är imorgon. Ska äta en kanelbulle oxå   Är ingen träning iveckan för att melodifestivalen folket måste vara där så kommer bara ta det lugnt ikväll men det är gött, det att bara ta de lugnt ibland    Ska kanske på en invigning sen med mamma & så skulle kanske mormor med, vet inte riktigt. Den som inviger är Bert Karlsson så det är ju en kändis, eller aja kändis och kändis men ni fattar. Jo, jag funderar på att göra ett videoinlägg men jag vet inte, skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om det, är väldigt nyfiken på vad ni tycker!     Blev en failad bild men aja skit samma xD  Skriver som vanligt igen när jag kan, ses!   

 

Av mallan elle - 25 februari 2014 14:04

Cha cha bloggen!
Är på bussen påväg hem ifrån skolan, skriver igen när jag kommer hem. Aja så vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards