mallanelleking

Alla inlägg under maj 2014

Av mallan elle - 29 maj 2014 15:08

Cha cha bloggen!

Kom ju till Elise igårkväll med tåget, ska vara här tills imorgon då åker vi hem till mig. Igårkväll kollade vi på film & bara tog de lugnt, åt typ som tacos oxå. Idag vet jag inte vad som händer men vi har bara tagit de lugnt. Skrriver igen när jag kan, ses!   

 

Av mallan elle - 28 maj 2014 17:25

Cha cha bloggen! 

Är på tåget påväg till Elise nu, har gratis öppet wifi här så jag använder datorn!! Är jätte glad här + att det är snabbt!   Ska va hos henne till fredag & sen kommer vi va hos mig, så de kommer bli toppen dagar. Skulle tagit ett tidigare tåg ifall jag inte skulle ha träffat min förra klass. Var så himla kul & träffa dom igen, hade jätte kul men de va tråkigt att jag var tvungen att gå, skulle vilja ha varit där längre..    När jag skulle dit så fick jag skjuts av Patric och Lucas, då åkte Emma & André med oxå sen så tog jag sällskap med André en bit mot rese. Får iallafall se hur uppdateringen blir iveckan,ses!   

   

Av mallan elle - 27 maj 2014 21:44

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca en halvtimme sen,har precis duschat & tar de bara lugnt nu. Förut så pratade jag med Elise lite i telefon & planerade sen så tog jag bussen till skolan för att möta dom andra. Mötte Kajsa & Julia sen kom Oskar & Simon så vi satt där i en timme,hade as kul & flummade!! Nenne kom nån kvart senare eller va de blir oxå,sen kom alla dom andra. Alex & nåra fler va lite sena men de gjorde inget,va askul att spela iallafall. Övningskörde hem sen,ska försöka sova senare så blir godnatt inlägg nu. Tog bara en bild tyvärr,aja ses & godnatt! <3

Av mallan elle - 27 maj 2014 14:15

Cha cha bloggen! 

Kom hem till mamma för nån timme sen eller vad de blir, behövde inte ha dom sista lektionerna och är klar med allt.. Tog bussen hit, har bara tagit de lugnt & lyssnat på musik. Har bestämt med 2 st i vollybollen att vi ska träffas innan så ska sticka tidigare än vanligt, ska ha avslutning idag ute. Har blivit inställt innan p.g.a vädret och andra saker, men jag skriver igen när jag kan för jag kommer säkert hem sent idag. Får bli shorts på träningen idag, de är ju så varmt ute fast de blåser så hoppas att de slutar    Ska ringa Elise snart så att vi kan planera veckan, imorgon blir de nog bara en vanlig skoldag. Som jag skrev så skriver jag igen när jag kan igen,fårse när jag kan skriva imorgon oxå, men vi ses!   

 

Av mallan elle - 26 maj 2014 18:45

Cha cha bloggen!

Ville bara uppdatera lite,kan bli ett konstigt inlägg. Är ute & övningskör,fårse när jag skriver igen,när jag kommer hem igen alltså. Får bli en oseriös bild, men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 26 maj 2014 17:19

Cha cha bloggen!

Igår kväll/natt så skypeade jag med Alice & Sanna, efter de somnade jag typ direkt. Gick iallafall upp vid 9:30 imorses, när jag hade gjort mig iordning cyklade jag dirket till skolan & mötte dom andra. Vi satt iskolan en stund sen gick vi & köpte glass efter de gick vi lite i affärer. Sen så gick vi & satte oss och solade, Alice kom då & hejade en snabbis sen så tog jag & Sanna sällskap en bit hem. När jag kom hem så åt jag direkt & packade min väska med mina kläder, sen när mamma & Lucas kom hem så fick jag skjuts hem hit till pappa. Dom var här en stund sen när dom hade åkt så fick jag hjälp av pappa med en inlämning,nu tar jag de bara lugnt. Ska nog övningsköra sen, men aja vi ses!   

   


Av mallan elle - 25 maj 2014 20:15

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards