mallanelleking

Alla inlägg under juni 2014

Av mallan elle - 30 juni 2014 21:37

Cha cha bloggen!

Gick upp vid halv 12 idag hos pappa, tog de bara lugnt. Vi kollade bland annat på nåra filmer sen vid halv 7 så övningskörde jag in till stan, hit till mamma som jag är nu. Åt typ direkt när jag kom, var ute och spelade innebandy på gatan och ritade också med sådana dära gatukritor en liten stund. Tog en snabb dusch sen, och nu sitter jag i mitt rum och bara chillar, får blir godnatt inlägg nu. Blev ett failat inlägg,aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 30 juni 2014 16:45

   

Av mallan elle - 29 juni 2014 23:22

Cha cha bloggen!

Var ju ute och spelade badminton förut, gick sådär    Har precis kollat klart på de senaste avsnittet av Pretty little liars,lyssnar på musik nu & bara chillar,ska la sova senare. Aja ses, blir godnatt inlägg nu!   

   

Av mallan elle - 29 juni 2014 20:36

Cha cha bloggen!
Har typ bara tagit de lugnt,jag & pappa var & åt pizza med farmor & min faster förut. Just nu väntar jag på pappa så att vi kan gå ut & spela badminton.. Fårse hur de går, hehe ;) Fick bli en snapchat bild,men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 29 juni 2014 17:41

Cha cha bloggen!
Sorry för att jag inte skriver de här inlägget fören nu men skit samma xD Jag och Elli var här tills på onsdag eftermiddag,blev att jag övningskörde dit. Tog de lugnt och hade de kul, var strömavbrott bland annat. Vi åkte in till stan nåra gånger och gjorde olika ärenden, åkte raggarbil till Skövde och hälsade på Ellis mormor bland annat. Alex kom nästan varenda dag när jag var där, en kväll när jag var där var Alex nära på att slänga mig i Ellis pool, tur att han inte gjorde de xD Blev endå så blött för han och Elli hade vattenkrig med vattenpistoler inomhus! Haha, var askul   På kvällen när vi hade varit i Skövde så åkte vi in till stan med Alex i hans bil med musiken i bött,hördes nog över hela stan    Sen igår så åkte jag till Jocke & Peter för att fira deras stora syrra så var där i nåra timmar, sen stack jag hem och nu idag så vet ni ju vad jag har gjort. Blev failat inlägg, de finns fler bilder men tog bara några, men aja vi ses!  

               


Av mallan elle - 29 juni 2014 17:36

Cha cha bloggen!

Dom här låtarna är verkligen ett barndomsminne, min mormor hade (har än idag) deras skiva i bilen. Vi lyssnade alltid på dom och de va dom här låtarna som gick om och om igen hela tiden. Aja men vi ses!   

Av mallan elle - 29 juni 2014 17:17

Cha cha bloggen!
Åt förut (som jag skrev förut), tar de bara lugnt nu. Ligger på soffan i min one piece & kollar på Full frys. Skriver igen när jag kan,ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards