mallanelleking

Alla inlägg under juli 2014

Av mallan elle - 31 juli 2014 19:57

Cha cha bloggen!

Har kollat på Ghost whisperer typ hela kvällen, tröttnar aldrig på den serien.. Ska nog se nåra avsnitt till, men aja vi ses,blir godnattinlägg nu!   

 

Av mallan elle - 31 juli 2014 15:20

Cha cha bloggen!

Sitter just nu i mitt rum och bara tar de lugnt, lyssnar på musik bland annat.. Var på gymmet i ca 2 timmar, åkte direkt sen hem & duschade en snabbis efter de så cyklade jag och åt hos mormor med mamma och Lucas. När mamma hade stuckit till jobbet så fick jag var lite barnvakt så Lucas följde med mig hem, vi kollade på Karlsson på taket,ska kolla klart på den imorgon. Mormor hämtade honom för en liten stund sen, ska nog ta och se på ett Ghost wisperer avsnitt tror jag.. Fick bli en bild från förut när jag skulle sticka till gymmet & möta Andreas, men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 31 juli 2014 10:01

Cha cha bloggen!
Har ätit frukost & bytt om precis,ska la bara borsta tänderna xD Ska sticka snart till gymmet,fårse när jag kommer hem & uppdaterar igen osv.. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 30 juli 2014 21:41

Cha cha bloggen!

Sitter fortfarande och skypear med Alice, är "såå" seriösa asså xD haha    Ska nog ta och sova snart så att jag kommer upp imorgon.. Men aja vi ses, blir godnatt inlägg nu!   

 

Av mallan elle - 30 juli 2014 20:12

Cha cha bloggen!

Sitter just nu & skypear med Alice via webbkameran och skriver med Andreas samtidigt. Det är bestämt nu att jag ska hänga med Andreas & träna så fårse hur de går..   Iallafall, så om uppdateringen blir dålig eller nåt sånt så vet ni varför. Men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 30 juli 2014 19:45

Cha cha bloggen!

Kom precis hem, har varit hos Andreas och Pernilla en sväng, åkte sen till Pizzeria Venezia & åt. Mötte Pannii påvägen hem, hejade bara en snabbis på henne. Annars idag så har jag bara tagit de lugnt, har kollat på flera avsnitt av Ghost whisperer. Ska ta & se ett avsnitt nu, vet inte vad som händer mer idag.. Imorgon ska jag nog träffa Andreas igen och träna men vet inte riktigt än,fårse hur de blir.. Aja men vi ses!   

   

Av mallan elle - 30 juli 2014 12:29

Cha cha bloggen!

Har precis plockat ur diskmaskinen & sminkat mig,väntar på att maten ska bli klar i micron just nu. Blir en lazy dag idag.. Kan bli repris bild, men aja vi ses när vi ses!   

 

Av mallan elle - 30 juli 2014 11:48

Cha cha bloggen!
Vaknade för nån timme sen,somnade om då men nu har jag gått upp. Ska ta & äta något,fårse vad som händer sen & idag. Aja ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards