mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2014

Av mallan elle - 27 augusti 2014 07:13

Cha cha bloggen!
Gick upp vid halv 7 typ & gjorde mig iordning & åt frukost,sitter nu i busskuren & väntar på bussen. Blir en vanlig skoldag idag vad jag vet sen efter skolan ska jag iväg & fira min mormor. Annars vet jag inte vad som händer,men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 26 augusti 2014 20:10

Cha cha bloggen!

Var typ en vanlig skoldag idag, tog sällskap med Bibbi till skolan imorses. Efter skolan så var jag & Vicki med Jasmine tills hennes buss gick, när hon hade åkt iväg så cyklade vi till körskolan. Var där som igår, i 2 timmar sen så stack jag hem direkt. Cyklade en sväng med Lucas och åt kvällsmat, det är typ de ända jag har gjort. Fårse vad som händer mer. Får blir en bild ifrån igår (texten på bilden stämmer in på vissa lektioner idag oxå xD haha). Aja, men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 25 augusti 2014 21:00

Cha cha bloggen!
Tog bussen som vanligt till skolan,gick på stan med Jasmine innan vi börja för vi kom med bussen en timme innan vi börja. Efter att skolan var slut så skyndade jag & Vicki oss till körskolan & var där i 2 timmar sen stack jag med Vicki hem i nån timme & pluggade för fick typ läxa från körskolan. Sen så kom mamma & Lucas och hämtade mig,när jag bara hade varit hemma i typ 10 minuter så kom pappa med mina grejor,mina kläder alltså ;) Ska bara ta de lugnt nu & sova sen,imorgon blir de skolan som vanligt & sen körskolan igen.. aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 24 augusti 2014 19:19

Cha cha bloggen!

Igår när jag och Elli hade ätit frukost så kom Alex nåra timmar senare så vi var med honom, sen vid 16tiden kom pappa och hämtade mig & Elli, då åkte vi & handlade en snabbis. När vi hade gjort de så åkte vi tillbaka hem till Elli och hämtade typ Ellis hund Freja sen åkte vi hem hit till pappa och kollade på filmen: Förr eller senare exploderar jag. Åt godis och tog de bara lugnt, Freja och Elli sov här,vi skjutsade hem dom för nåra timmar sen. Nu sitter jag & kollar på Catfish, skriver med nåra kompisar samtidigt oxå. Fårse vad som händer senare,men aja vi ses!   

     

Av mallan elle - 23 augusti 2014 11:11

Cha cha bloggen!.
Vaknade för nåra timmar sen,kan inte heller somna om.. sov iallafall i Jontes säng inatt. Igår kväll när jag kom hit till Elli så bytte vi födelsedagspresenter direkt sen så tog vi de typ bara lugnt ;) Idag vet jag inte riktigt vad som händer,fårse hur uppdateringen blir osv... aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 22 augusti 2014 14:10

Cha cha bloggen!
Sitter på bussen påväg hem nu, slutade lite tidigare så att jag hann med den.. Har annars varit en vanlig skoldag idag,ska till Elli senare idag & sova där inatt. Fårse vad vi gör,är inget direkt planerat osv.. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 21 augusti 2014 18:53

Cha cha bloggen!
Har varit vanlig skoldag,satt vid Moa på bussen imorses. Efter skolan så tog jag sällskap med Alice till rese,gick på min buss då & hon sin. När jag hade gått av bussen så tog jag cykeln direkt hemmåt så kom hem för nån timme sen nu eller vad det blir.. Tar de bara lugnt just nu,fårse vad som händer men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 20 augusti 2014 14:03

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skoldag idag,fick sluta tidigare på sista lektionen så hann precis med bussen. Är på bussen nu,ska börja gå hemmåt när jag har gått av för pappa va tydligen istan men vi bestämde att jag skulle gå hem ;) Fårse hur de går i den här värmen.. aja men vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards