mallanelleking

Alla inlägg under september 2014

Av mallan elle - 28 september 2014 22:21

Cha cha bloggen!
Igår kom Elli,hon sov över här. Vi cyklade runt istan,mötte Viktor bland annat & var med honom i nåra timmar sen åkte vi till matmaggan & köpte godis till kvällen. Åt kvällsmat sen kollade vi på Fångarna på fortet,Linus Svenning & Samir var ju med!! :D Sen vid 21:30tiden gick vi en promenad,mötte Alexander då där han hade parkerat med sin bil & var med honom i nån timme. Idag så har vi bara tagit de lugnt,gick en promenad förut.. Lyssnar på 5SOS just nu,ska försöka sova,godnatt & ses! <3

Av mallan elle - 26 september 2014 20:02

Cha cha bloggen!
Var vanlig skoldag idag,tog bussen till & från skolan. Påväg till skolan så satt jag med Jasmine,hon åkte också med den bussen då ;) Har typ bara tagit de lugnt,ätit kvällsmat. Nu blir de fredags mys med popcorn & choklad + film eller serie!! (Inte tjok,nej daa ;) haha) Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 25 september 2014 21:58

Cha cha bloggen!
Var vanlig skoldag,hade ju idrott idag istället. Åkte till Kajsa dirket efter skolan,vi fixade klart kladdkakemuffinsarna innan vi skulle åka till träningen. Åkte & handla lite grejer & åt oxå. Hade träning som vanligt,vi bjöd på muffinsarna. Cyklade hem direkt & duschade,kollar på en av mina älsklings serier,ska sova sen. Aja men vi ses,godnatt! <3

Av mallan elle - 24 september 2014 15:58

Cha cha bloggen!

Hade fixat så att vi började 10 imorses för vi hade ingen idrott p.g.a skolfotot, fast vi har idrott imorgon istället.. Tog bussen till & från skolan, på sista lektionen tog vi skolfoto och så hade vi klassråd så de blev inte en vanlig lektion. Kom hem för typ en halv timme sen, har packat upp min väska.. Var "lite" stökigt innan i mitt rum.. xD Sitter nu & bara lyssnar på musik & ska nog ta och se på nån film eller något sånt. Imorgon blir de vanlig skoldag (fast idrott då istället för idag som jag skrev ibörjan), sen efter skolan så ska jag vara med Kajsa tills vollybollen börjar och då ska vi sticka dit ihop. Så kommer att komma hem rätt så sent imorgon, så uppdateringen kan bli dålig, aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 23 september 2014 16:09

Cha cha bloggen!
Har bara varit vanlig skoldag,Emma har börjat i min matte "grupp" så vi jobbade ihop då. Tog sällskap sen till rese, tog varsina bussar hem. Kom hem för typ en halvtimme sen,ska äta & sen till träningen som vanligt. Fick bli en bild från förut idag,aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 22 september 2014 14:21

Cha cha bloggen!

Sitter och väntar på att min sista lektion ska börja.. Har bara varit vanlig skoldag idag,är med Emma just nu och bara tar de lugnt men ska iallafall snart gå till lektionen. Fårse vad som händer sen.. Aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 21 september 2014 22:53

Cha cha bloggen!
Tog de typ bara lugnt igår med Elli & pappa,idag så tog vi de bara lugnt oxå. Vid 16tiden så hämtade Sigge mig & Elli i hans bil så var vi hos Elli i nåra timmar till pappa & hans jobbarkompis kom & hämtade mig & skjutsade mig hit till mamma. När jag var hos Elli så var vi med Simon & så åkte vi & lämnade Jonte oxå. Fick filmade när dom andra gjorde ice bucket challange ;) blev själv inte nominerad som tur var!! Ska försöka sova nu,är skola som vanligt imorgon,är en av bilderna från de senaste,aja ses & godnatt! <3

Av mallan elle - 19 september 2014 18:24

Cha cha bloggen!
Var iskolan som vanligt,efter skolan var jag med Jasmine & Tony en stund. Tog bussen hem till mamma då & åt en snabbis innan jag fick skjuts till träningen av mormor. Efter träningen så kom Elli & pappa och hämtade mig då åkte vi & handlade, sen till Donken & hem efter de,övningskörde hälften av vägen. Imorses så åt vi pizza på altan efter de så klippte jag gräset & Elli höll på med trimmern. Nu ska vi bara ta de lugnt,är ensama hemma,aja vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards