mallanelleking

Alla inlägg under november 2014

Av mallan elle - 30 november 2014 22:07

Cha cha bloggen!
Kollade på youtube-klipp förut på bland annat Caspar Lee,på den första bilden så är de han & hans mamma när dom testar yoga xD Har duchat nu precis & håller på & lyssnar på 5SOS på youtube via mobilen,ska försöka sova snart oxå så godnatt,vi ses! <3

Av mallan elle - 30 november 2014 15:58

Cha cha bloggen!
Stina & Kasper kom igår kväll,vi hade jätte kul!! :D Nu idag så har jag ätit tårta som vi hade kvar & kollat på Morden i Sandhamn med pappa,spelade Buzz förut oxå. Sitter nu & kollar på Solsidan,blir annars bara & ta det lugnt. Aja, men vi ses! <3

Av mallan elle - 29 november 2014 10:49

Cha cha bloggen!
Vaknade vid halv 9 först men somnade om & vaknade för en timme sen. Har inte gått upp än,ska la gör de snart.. måste gör mig iordning och sånt.. nåra kompisar kommer ikväll/senare så måste ju vara iordning då ;) aja men vi ses! <3

Mys

Av mallan elle - 28 november 2014 19:56

Cha cha bloggen!
Sitter & kollar på en film som är på tvn,ska äta kvällsmat snart. Sen blir det nog godis*.* Men skriver igen som sagt när jag kan! <3

Av mallan elle - 28 november 2014 17:18

Cha cha bloggen!
Var på praoen som vanligt idag,var med Isabell då. Gick på stan sen då hejade jag på Rebecka sen hejade jag oxå på Carro & Seda. När jag var på rese & väntade på bussen så blev de att jag pratade jag med Josse,har bara tagit de lugnt sen jag kom hem. Kollar på tvn just nu. Fick bli en bild från när jag satt på bussen,men skriver igen när jag kan! <3

Av mallan elle - 26 november 2014 20:51

Cha cha bloggen!
Igår var jag iskolan som vanligt,tog bussen till mamma sen då blev de att jag åkte med Vicki en bit. Fick skjuts av mormor till & från träningen sen,sov hos mamma inatt. Var prao idag som alltid,cyklade dit & hem. Åkte till Skara där Lucas har simskola efter de åt vi på Stjärngrillen sen fick jag skjuts hit till pappa där jag är nu. Såg förut oxå att Tristan är död :'( är hemskt! Men men vi ses! <3

Av mallan elle - 24 november 2014 16:25

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skoldag idag,mötte Julia på rese så pratade med henne lite innan jag gick till min buss & hon till den som hon skulle med. Sitter på bussen nu,när jag kommer hem blir de la & plugga lite & bara ta de lugnt. Men jag skriver igen när jag kan,ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards