mallanelleking

Alla inlägg under februari 2015

Av mallan elle - 25 februari 2015 17:07

Cha cha bloggen!
Var en vanlig skoldag igår & hade träning. Sov hos mormor inatt för är studieresa med klassen & A-klassen i Göteborg. Var på studiebesök på ett ställe,fick fri tid för att shoppa sen så köpte lite kläder. Är påväg från Göteborg nu,ska stannat i Alingsås på Donken fast har redan ätit så äter nog inget,efter de ska vi se nån teater i Vara. Sen åker vi tillbaka mot skolan så kommer hem sent,ska sova hos mormor inatt igen. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 23 februari 2015 22:17

Cha cha bloggen!
Har typ varit en vanlig skoldag idag,ska försöka sova nu. Imorgon blir det skolan som vanligt & sen till mamma en sväng efter de till mormor för att lämna mina grejer för dka sova där från imorgon till torsdag. Blir träning imorgon som alltid,såklart ;) Ska sova hos mormor p.g.a att vi i min klass & den andra ska till Göteborg & Vara på onsdag så kommer komma tillbaka till skolan jätte sent.. Aja men skriver igen när jag kan,ses & godnatt! <3

Av mallan elle - 22 februari 2015 17:45

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skolvecka & träning som alltid. Tog tåget till Göteborg ifredags,har bott på hotell & var på dop idag för min brylling. Sitter nu på tåget påväg hem,ska bara ta de lugnt ikväll när jag kommer hem vad jag kommer på just nu. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 15 februari 2015 22:47

Cha cha bliggen!
Såg på en serie som Natalie Minnevik är med i,den är asbra. Efter att det var slut så gick jag & bostade tänderna & nu ska jag sova. Blir upp tidigt för att hinna till bussen imorgon.. Aja men vi ses & godnatt! <3

Av mallan elle - 15 februari 2015 19:29

Cha cha bloggen!
Ska ta & äta den sista semlan nu & ser fortfarande på youtube videos. Åt ett äpple förut innan jag duschade.. Ska ta en tidigare buss än vad jag behöver för att kunna åka med en kompis,men vi ses! <3

Av mallan elle - 15 februari 2015 17:24

Cha cha bloggen!
Ska ta & äta nu,blev nudelsoppa. Ska ju duscha senare som ni vet,men dka ta & fortsätta & se på youtube videos & skypea. Men vi ses! <3

Av mallan elle - 15 februari 2015 17:01

Cha cha bloggen!
Blir att dricka upp den sista energidrickan,(eller vad man säger/skriver). Ska ta & fixa nudlar nu & fortsätta & kolla på youtubers. Har blivit att jag bara ser på Anty nu :) Skypear fortfarande med dom,lite halvt som halvt. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 15 februari 2015 16:19

Cha cha bloggen!

Sitter och kollar på olika youtubers, letar efter en bra dop present också för ska på dop för min brylling om en vecka. Skypear med Vicki och Andreas samtidigt, så blir inte så mycket letande    Ska iallafall ta och duscha snart och fixa nåt enkelt och äta för börjar och bli hungrig. Aja men vi ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards