mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2015

Av mallan elle - 31 augusti 2015 21:53

Har sett på youtube typ hela tiden sen jag bloggade sist,gör de nu med. Blir & göra det innan jag ska sova,måste ju komma upp imorgon för börjar 8 osv. Aja men godnatt & allt sånt där,haha.

Av mallan elle - 31 augusti 2015 18:49

Stack som sagt & mötte Jasmine,efter att hon hade gjort labben åt vi iskolan efter de tog vi bussen hem till hennes mormor. Fick då se hennes hund för första gången,var där typ en timme sen fick jag skjuts till mamma av Jasmine & hennes mamma. Tog de bara lugnt då,sen vid 16 cyklade jag till vårdcentralen för privata skäl,åt sen hos mamma & nu tar jag det bara i mitt rum här. Fick bli en bild från igår,eller när det nu var.

Av mallan elle - 31 augusti 2015 09:58

Står nu på busshållplatsen & väntar på innestadsbussen för & ta den till skolan,ska ju möta Jasmine som jag har skrivit innan. Fårse hur länge jag är där osv,för är ju egentligen lektionsfri idag alltså ledig.

Av mallan elle - 30 augusti 2015 21:34

Sitter & ser på Beck just nu,snapchatar samtidigt med folk. Ska ta & göra mig iordning för natten,eller hur man ska förklara/skriva osv. Ska möta Jasmine imorgon vid skolan ju så måste komma upp etc.. Godnatt & sov gott,allesammans.

Av mallan elle - 30 augusti 2015 19:36

Sitter & lyssnar på musik,ser på youtube videos oxå som typ är standard. Åt kvällmat för en liten stund sen,blir nog att äta choklad ikväll oxå för är så sugen på de. Ska kanske möta Jasmine iskolan imorgon fast jag är lektionsfri,för de var nåt hon skulle göra men fårse hur det blir med det osv.

Av mallan elle - 30 augusti 2015 12:48

Har gjort mig iordning,gjorde de för typ en timme sen eller vad de blir. Sitter nu & ser på Zoe Sugg,eller Zoella som hon heter på Youtube,hon är så bra!! Är ensam hos mamma nu,är såå skönt! Fårse vad som händer mer idag,pözz.

Av mallan elle - 30 augusti 2015 10:20

Vaknade för typ en timme sen hos mamma,fårse vad som händer idag. Mamma vill att jag ska åka med till Kinnekulle men det orkar inte jag,vill inte det heller. Ska snart ta & göra mig iordning osv,skriver igen som vanligt när jag kan.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards