mallanelleking

Alla inlägg under september 2015

Av mallan elle - 30 september 2015 15:15

Är Zac Efron när han var med i High school musical 1, så söt är han och snygg också.

Tror det är 1:an, blev lite osäker men skit samma     

 

Av mallan elle - 30 september 2015 14:32

Var en vanlig skoldag idag,tog sällskap med Alice till rese när vi hade slutat. När vi satt där & väntade på dom bussarna vi skulle ta så såg vi en av dom som var med i Halv 8 hos mig. Kom precis till mamma nu,ska försöka plugga & bara ta de lugnt tills mamma kommer & hämtar. Ska få skjuts hem,när jag kommer dit blir de nog och också plugga.

HSM

Av mallan elle - 29 september 2015 20:14

Blev på nåt väldigt stort High school musical humör, lyssnar på musiken från alla filmerna och har sett på youtube klipp med låtarna från filmen. Alltså som är som musikvideos till låtarna, tröttnar verkligen aldrig på dom låtarna!!   Det är barndomsminnen och filmerna och låtarna blir aldrig dåliga   Och Zac Efron är ju inte ful heller, inte Vanessa Hudgens heller  Gillar såklart dom andra i filmerna också   

   


Av mallan elle - 29 september 2015 07:14

Står vid busshållplatsen hos mamma,ska som sagt till skolan. Blir la en vanlig skoldag,ska bland annat ta & prova studentmössor. Ska sova hos mamma igen inatt,ska hem imorgon.

Av mallan elle - 28 september 2015 09:26

Har fått veta att jag är lektionsfri,så det är ju gött. Ska plugga,både teori & inlämningar för skolan. Imorgon är skolan "på riktigt" igen. Fick bli en bild från igår.

Av mallan elle - 27 september 2015 18:34

Tog de bara lugnt hos pappa till typ 15,åt lite då efter de fick jag övningsköra in till stan till mamma. Lämnade lite grejer där snabbt sen körde jag till en killkompis,pappa tog & åkte till jobbet direkt när jag hade kört till min killkompis. Har varit där i nåra timmar,är påväg till mamma nu & går dit. Var tvungnen att gå nu för skulle få mat hos henne snart,ska sova där inatt för har sovmorgon imorgon osv.

Av mallan elle - 26 september 2015 20:20

Ser på Spring nu,Linus Svenning är ju med så det är ju klart om att man kollar då. Ser på de ibland annars också,så ser inte bara för att Linus är med men det är ju bara kul att han är det.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards