mallanelleking

Alla inlägg under november 2015

Av mallan elle - 30 november 2015 20:46

Såg på en film förut,ser nu på Tonårsbossen. Är inte nya avsnitt utan gammla,skulle varit kul om de fanns nya men tyvärr finns inte det. Ska sova sen,måste ju komma upp imorgon till skolan osv.

Av mallan elle - 30 november 2015 16:31

Var med mamma på stan innan jag började & köpte ett par nya skor,Jasmine var med också för blev att vi kom på samma buss till torget & de. Efter de gick jag & Jasmine ensamma för vi skulle köpa julklappar,sen gick vi till skolan & åt. Hade bara en lektion sen efter de,när vi hade slutat gick jag & Jasmine till Hemköp en snabbis,köpte en chokladkaka med Non stop i där. Tog bussen efter de till Ö&B och köpte en julklapp,gick sen till mamma. Videochattar med Elise nu via Facebook & ska plugga lite osv.

Av mallan elle - 29 november 2015 20:00

Ska nog ta och köpa ett par skor imorgon,men har ingen om vilka än.. Kan ni tjejer som är läsare ge tips till mig,för vet verkligen inte  

        

Av mallan elle - 29 november 2015 19:30

Åkte till Skara med pappa & farmor för att se på Tomteparaden där,så såg på den. Såg en kompis i paraden,så hejade på henne när hon red förbi på en häst,annars kände jag inte vad jag kommer på iallafall. Åt på donken innan paraden också,bland annat. Efter den så blev de att jag åkte med mamma till Linda,Carl & Elin för Linda skulle klippa mig. Nu är jag hos mamma,ska sova här inatt osv. Fick bli två bilder från paraden,kanske inte så bra bilder men skit samma.

Av mallan elle - 29 november 2015 11:38

Är som sagt 1 advent idag,som nog alla vet. Gick iallafall upp vid 11 tiden & gjorde mig iordning,ser på en film nu,ska ta & duscha snart osv. Blir nog att åka iväg en sväng sen,men fårse.

Av mallan elle - 28 november 2015 18:43

Har fixat lite fika,typ. Ska bli jätte gott & mysigt,eller hur man ska förklara. Ska ta & sätta mig vid tvn med pappa nu & se på olika tvprogram osv.

Av mallan elle - 28 november 2015 16:28

Har precis bytt däck på ena bilen med pappa,ska fortsätta imorgon med dom andra bilarna. Videochatta med Elise förut via Facebook,blev att vi gjorde de i någon timme eller så. Ska nu bara ta det lugnt för är väldigt trött,sen blir det & se på tvn osv. Fick bli en bild från ett tag sen,har inga nya bilder imobilen typ..

Av mallan elle - 28 november 2015 12:40

Gick upp för typ någon timme sen eller vad det blir,gjorde mig iordning direkt då. Ser nu på tvn med pappa, ska göra olika typ sysslor idag. Fick bli en gammal bild, är på Ipaden så har tagit en bild som jag har i den.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards