mallanelleking

Alla inlägg under januari 2016

Av mallan elle - 31 januari 2016 18:06

Tog de typ bara lugnt igår,pluggade bland annat för de behövdes verkligen. Idag så har jag också pluggat,nåra bekanta kom helt random förut med kakor som vi hade köpt av dom. Har hjälpt farmor & städa också,tar nu det bara lugnt.

Av mallan elle - 29 januari 2016 15:29

Var vanlig skoldag idag,gick på stan med Jasmine en stund när vi hade rast bland annat. Satt sen efter sista lektionen med några & sen med Emma,gick sen till en i volleybollen & hämtade kakor som jag hade köpt av henne. Nåra andra från volleybollen var där också så blev att jag hejade på dom också,fick sen skynda mig till där bussen går ifrån. Så är på bussen nu påväg hem,blir & plugga bland annat för de behövs verkligen. Fick bli en atm-bild,för har inga nya bilder i mobilen osv.

Av mallan elle - 28 januari 2016 19:54

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag,har varit fullt upp. Varit sjuk & varit mycket iskolan nu + praktiken och typ allt annat,känns de som.. Kom iallafall hem efter årets första volleybollsträning för mig,för har varit sjuk eller inte kunnat gå på träningen osv. Ska ta & duscha & kanske plugga lite,ska sova hos mamma inatt. Men åker hem imorgon efter skolan,blir plugg då tror jag för är asmycket!!

ATM

Av mallan elle - 17 januari 2016 16:00

Ska försöka plugga teori, lyssnar på musik nu bland annat. Efter jag har pluggat blir de & duscha,ska se så att de inte är nåt annat jag behöver plugga med osv.. Fick bli en ATM-bild.

Av mallan elle - 17 januari 2016 12:10

Var vanlig skoldag ifredags,pluggade hela kvällen typ bara & åt tacos också. Igår så tog jag de typ bara lugnt,skypeade med Alice på kvällen. Såg på Mammas pojkar som var på tvn,efter de tog jag och sov. Nu sitter jag & ser på youtube videos,ska ta & duscha snart & äta något också senare. Fick bli en oseriös bild,för en gångs skull.

Av mallan elle - 14 januari 2016 20:31

Blev att vi åkte till Skara & handlade mat bland annat,åt på Stjärngrillen också. Duschade direkt när jag kom hem,fick 2 helt underbara försenade julklappar förut av pappa som ni kan se på sista bilden i inlägget. Sitter nu på mitt rum & grejar med Ipaden,blir & sova senare. Har inte pluggat för åkte iväg nästan direkt,får plugga mer imorgon eller ihelgen för ska ändå så göra andra uppgifter som jag verkligen måste ta & göra osv.

Av mallan elle - 14 januari 2016 15:28

Var vanlig skoldag,gick sen med Alice & Vicki & kollade på balklänningar. Sitter nu på bussen påvägen hem,blir & plugga när jag kommer hem. Som alltid känns de som just nu typ..

Av mallan elle - 13 januari 2016 16:36

Va sista dagen på praktiken för denna veckan,är på bussen påväg hem nu. Blir & plugga när jag kommer hem,ska nog ta & äta någonting också men annars vet jag inte vad som kommer hända mer just nu iallafall.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards