mallanelleking

Alla inlägg under februari 2016

Av mallan elle - 29 februari 2016 16:46

Köpte min balklänning igår & gjorde ärenden med mamma & Lucas,fick skjuts hem sedan efter det. Pluggade när jag hade kommit hem,slöade också lite. Hade praktik idag som vanligt,är på bussen påväg hem,ska plugga när jag kommer hem. Annars vet jag inte vad som händer,skriver igen när jag kan osv. Fick bli en bild på den påsen eller vad det är som balklänningen ligger i,hade typ ingen bättre.

ATM

Av mallan elle - 27 februari 2016 20:27

Av mallan elle - 27 februari 2016 12:13

Åkte runt med nåra kompisar igår kväll & träffa folk typ,men fick skjuts hem till mamma tidigare än vad jag hade tänkt för kände mig febrig & skit. Somnade typ direkt när jag hade kommit hem till mamma då.. När jag vaknade nu för nåra timmar sen kände jag mig fortfarande febrig,så har fått feber... Vill bara bli frisk!! Blir kvällsmys med mamma & Lucas & så ska jag åka hem imorgon,fårse om de händer nåt mer. Skriver igen när jag kan,för vet inte om jag orkar när jag mår såhär osv. Fick bli en bild från igår,har fler men orkar inte lägga upp alla etc.

Av mallan elle - 26 februari 2016 13:55

Har typ varit som det alltid har varit dom senaste veckorna,skippade träningen igår för har så himla mycket läxor just nu. Försöker plugga teori också när jag kan,men det är nästan aldrig som man hinner det tyvärr.. Ska vara hos mamma ihelgen,kolla balklänning bland annat osv. Är nu påväg till mamma på bussen,så får bli en atm-bild.

ATM

Av mallan elle - 23 februari 2016 19:38

Av mallan elle - 21 februari 2016 18:48

Har varit med kompisar bland annat & varit med mamma & Lucas,bland annat. Ser nu på tvn, pappa hjälpte mig att få upp den på mitt rum osv. Ska duscha snart & kanske plugga lite. Skriver igen när jag kan, hoppas att ni alla har haft ett bra lov ni som har det etc.

ATM

Av mallan elle - 20 februari 2016 16:07

Av mallan elle - 15 februari 2016 13:53

Vaknade vid halv 10 typ,har sett på Min hemlighet sen dess. Ser på det nu med,ska ta & äta nåt snart också. Måste plugga också osv..

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards