mallanelleking

Alla inlägg under mars 2016

Av mallan elle - 31 mars 2016 21:34

Hittade nyss Takidas nya låt,så nu går den såklart om & om igen. Ni borde verkligen lyssna på den,den är asbra! Har "redan" lyssnat på den på typ 5 gånger i rad tex,haha.

Av mallan elle - 31 mars 2016 15:05

Var vanlig skoldag idag,skippar träningen. Orkar inte & hinner inte osv.. Är påväg till Skara med bussen nu & ska möta pappa där,blir och göra ärenden bland annat.

Av mallan elle - 30 mars 2016 18:54

Var vanlig skoldag idag,pluggade lite inför högskoleprovet när jag kom hem. Fick en "kick" av att städa,så städade hela mitt rum. Har precis ätit & ska nu ta & duscha. Efter det blir det nog bara & chilla.

Av mallan elle - 29 mars 2016 17:15

Snälla kan vi försöka & slå 131 besökare på bloggen denna månaden, det är det högsta jag någonsin har haft på bloggen på en månad och skulle varit så kul & slå det.

 

Av mallan elle - 29 mars 2016 07:23

Står & väntar på bussen från mamma,ska till skolan som ni nog förstår. Fårse om jag åker hem direkt idag eller inte osv,men skriver igen när jag kan.

Av mallan elle - 28 mars 2016 21:17

Pluggade som sagt på gymnasiearbetet,sedan blev det att jag åkte till Angelica en stund & pluggade & bara chillade. Kom hem till mamma för en stund sedan,pratar med Alice nu. Ska duscha när jag har pratat klart & sova,så jag kommer upp imorgon osv.

Av mallan elle - 28 mars 2016 14:50

Firade påsk i lördags hos några bekanta, Elise har varit här bland annat också. Höll på med gymnaisearbetet när jag kom hem igår lite, efter att vi hade gjort ärenden. Har gjort det nästan hela dagen idag också.. Hoppas verkligen på att jag blir godkänd på det! Det är iallafall orsaken till varför uppdateringen här har varit usel,fårse hur uppdateringen blir över huvudtaget för måste verkligen klara skolan & körkortet just nu. Dom två sakerna är prio 1 just nu för mig iallafall,men vill såklart inte sluta blogga på grund utav det. Alltså som ni nog förstår, hoppas jag iallafall att ni gör. Har skola imorgon igen,då börjar allvaret igen osv.

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards