mallanelleking

Alla inlägg under maj 2016

Av mallan elle - 31 maj 2016 13:59

Har blitt besatt av serien Skilda världar nu igen, var det för ett tag sedan också, så ser på den i non stop. Fast att det är en gammal serie så tycker jag den är bra osv..   

 


Av mallan elle - 31 maj 2016 13:40

Hade bara en lektion ifredags,gjorde ett prov också osv. Ilördags var det klassfotbollen så jag kollade på när Lucas spelade, var med Julia där ett tag också. Efter det drog jag och gick en sväng i spåret med Angelica, var hos mormor en sväng också. Isöndags så klippte jag mig och åkte till Alice och sov där,vi åkte runt bland annat i typ hennes bil etc. Hade bara en lektion igår sedan var det karnevalen och efter de blev de att jag bara chillade hos mamma och sedan somande. Gick sedan upp klockan halv 4 inatt/imorse för skulle på Bellmanfrukosten, cyklade till Jasmine och Vicki & gick med dom till där frukosten var. Var kul och träffa alla som var där och gött och äta för man var rätt så hungrig. Gick med Vicki och Jasmine sen tillbaka till där dom typ bor nu och tog cykeln där ifrån och hem till mamma igen,tog och sov några timmar till när jag kom till mamma för var helt slut. Gick upp för några timmar sen, var & slängde saker på återvinningen och blev att jag åkte förbi Angelica en sväng och pratade med henne. Åt direkt med mamma när jag kom tillbaka, ska nog ta och cykla iväg och göra lite ärenden. Men skriver igen när jag kan, är typ fullt upp just nu för tiden.

 

Av mallan elle - 26 maj 2016 22:09

Hade bara en lektion, pluggade sen osv.. Var lektionsfri idag & pluggade hela tiden,pratar nu med Alice & ska försöka sova snart. Har skola imorgon igen osv..

Av mallan elle - 24 maj 2016 21:44

Hade bara en lektion igår, blev helt random att jag sov hos mormor mellan söndag till måndag och till idag. Var med Alice igår bland annat när hon skulle till frisören och fick kaffe där,gjorde ärenden åt mormor också efteråt osv. Var lektionsfri idag,pluggade lite sedan så åkte jag iväg med Alice vid 17tiden till skolan för då skulle vi ha Italien kväll/italiensk afton där. Det var vi som hade varit med i Italien och några andra, åt mat och kollade på kort. Efter de blev det att jag och Alice åkte & mötte Sebbe och någon kompis till honom en stund,fick sedan skjuts hem till mamma av Alice. Har "provfixat" med håret med mamma nyss och ska nog försöka sova snart för börjar redan & bli trött osv.

     

Av mallan elle - 22 maj 2016 12:14

Ifredags var jag också lektionsfri,var Bonnarundan sen på kvällen/natten/lördags morgon. Var jätte kul, verkligen ett minne med klassen. Igår så blev det att jag inte kom upp så tidigt för hade kommit till mamma från Bonnarundan klockan 6 på morgonen,hängde med senare till några bekanta till mamma. Tog de sedan lugnt och såg på film etc. Idag ska jag nog bara ta de lugnt vad jag kommer på,skriver igen som vanligt när jag kan,får bli en bild från Bonnarundan.

ATM

Av mallan elle - 19 maj 2016 19:15

Har gjort ärenden nu istan,ska nog bara åka hem vad jag kommer på.

Av mallan elle - 19 maj 2016 16:11

Var ute nyss & fotade,innan de hjälpte jag pappa och städa. Åt mat också innan vi började & städa osv. Ska nog in till stan senare & handla etc,men skriver igen som vanligt när jag kan.

Av mallan elle - 19 maj 2016 15:15

Funderar väldigt mycket på att byta header,men vet inte vad jag ska ha i sådana fall. Ni kan jätte gärna ge förslag genom att skriva en kommentar,för behöver verkligen hjälp med det. Ge gärna tips på vad jag annars kan förändra här på bloggen,för börja tycka att den är den samma hela tiden och inte blir så ny eller hur man ska förklara.

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards