mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2016

ATM

Av mallan elle - 31 augusti 2016 21:07

Av mallan elle - 30 augusti 2016 12:15

Har börjat och funderat på och starta en ny blogg, med samma tema på bloggstil osv men vad tycker ni? Är det en dålig eller bra idé? Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker så att jag vet, aja men skriver igen när jag kan osv.

 

Av mallan elle - 29 augusti 2016 22:11

Ser på I taket lyser stjärnorna,älskar den filmen och den är verkligen sevärd om det är så att ni inte har sett den. Annars idag så har jag gjort ärenden med mamma,varit hos mormor med Lucas bland annat. Blev ingen skola idag för läraren är tydligen sjuk,fårse hur det blir imorgon osv. Men fick bli lite bilder ifrån filmen i detta inlägget, för har inga andra passande bilder.

       

Av mallan elle - 28 augusti 2016 18:55

Förlåt verkligen för att jag inte har bloggat på jätte länge,har inte hunnit eller glömt av de. Klarade iallafall körkortet för några veckor sedan,så har det äntligen efter många om & men. Har börjat & läsa upp min svenska,så gör de på veckorna nu osv. Var i Skövde ifredags bland annat med Alice,var på en bilträff på kvällen & igår var jag på kalas för mormor & blev också att jag & Lucas skjutsade hem min morbror efter kalaset. Har precis duschat nu,blir & chilla resten av kvällen för har typ migrän men hoppas att ni alla har en toppen söndag & har haft en toppen helg. Får bli en bild från när jag & Alice var i Skövde.

ATM

Av mallan elle - 24 augusti 2016 16:53

Av mallan elle - 9 augusti 2016 15:21

Har tyvärr haft fullt upp så har inte hunnit & bloggat,pluggat teori osv.. Skriver igen när jag kan etc,hoppas att ni iallafall har en bra sommar. Men som sagt, ni får iallafall ett inlägg nu.

Av mallan elle - 2 augusti 2016 10:19

Såg en jätte stor glassgubbe utanför en affär där jag & pappa var igår,jag kände mig kort när jag såg den osv.. Haha!

Av mallan elle - 2 augusti 2016 10:18

Vaknade för typ 20 minuter sen,har gjort mig iordning & ser nu på Zoe,har blivit typ standard men hon är en av mina favorit youtubers så det är ju inte så konstigt. Igår blev det spontant att jag & pappa åkte till några killkompisar som är mina barndomsvänner & firade deras mamma på hennes födelsedag,så var där nästan hela dagen. När jag & pappa kom hem igårkväll blev de att vi kollade på Beck & Brottskod försvunnen så gick & la mig rätt så sent,så det är en anledning till varför det inte kom nåt inlägg igår osv.. Fick bli en bild från igår när vi var påväg hem.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards