mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2016

Av mallan elle - 31 oktober 2016 20:01

Pluggade hos pappa först, sen vid 15tiden åkte jag till mamma. Efter en timme kom Angelica & åt kvällsmat här, sedan åkte jag & Angelica till gymmet. Så har precis varit & gymmat på Friskis & svettis, chillar bara nu & ska duscha snart.

Av mallan elle - 31 oktober 2016 08:45

 

Av mallan elle - 30 oktober 2016 19:50

Här är en bild på vad filmen heter, tycker som sagt att ni verkligen ska se den om ni inte har gjort det!

Av mallan elle - 30 oktober 2016 19:48

Itorsdags åkte jag till pappa, pluggade typ hela dagen när jag kom dit.

Ifredags & igår tog vi det bara lugnt, gjorde ärenden bland annat. Åt pizza då bland annat, en av dagarna. Fick också provköra pappas bil, känner att jag måste kunna köra automat också & inte bara manuell osv.

Idag gick vi en tipspromenad imorses med några bekanta, gjorde lite ärenden då också.
Såg på 5 seconds of summers film förut, för typ två timmar sedan. Den var jätte bra, rekommenderar den verkligen!

Ser nu på tvn & ska bara chilla, kom ihåg föresten att ändra klockan en timme bakåt.
Men skriver igen när jag kan, är hos pappa nu med osv aja men ha det jätte bra.

-

Av mallan elle - 28 oktober 2016 17:45

 

Av mallan elle - 26 oktober 2016 21:53

Har pluggat hela dagen, fotade lite med kameran förut också osv. Ser nu på tvn & tar det bara lugnt.
Såg på Jocke & Jonnas nya serie igårkväll innan jag somnade, rekommenderar den starkt om ni inte har sett den. Fick bli en bild från den serien, för har ingen bild över huvudtaget osv.

Av mallan elle - 25 oktober 2016 20:53

Försov mig imorses.. min mobil har börjat krångla & stänger av sig, så den hade stängt av sig av sig själv inatt. Vaknade som tur var så att jag precis hann i tid till där jag läser upp svenskan, men hann tyvärr inte & äta frukost innan osv. Gjorde ärenden efteråt, ser nu på Det okända. Blir nog att göra det resten av kvällen, hade tyvärr ingen ny bild så fick bli en sån här bild.

Av mallan elle - 24 oktober 2016 22:31

Sitter och kollar på Skilda världar, ska ta & sova snart. Har kommit på så som man gör för att få effekterna från snapchat, på folk med framkameran. Så har gjort det på några av dom i serien osv, här är en bild iallafall. Men ska ta & sova typ när som helst, godnatt.

 

[Bild]

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards