mallanelleking

Alla inlägg under september 2011

Av mallan elle - 28 september 2011 19:19

Hejj alla :3

har varit sjuk :/ jag åker alltid på att bli sjuk :(

Hoppas att ni inte är sjuk :) hoppas ni får en underbar helg.

 med kärlek elle

Av mallan elle - 27 september 2011 20:03

Hejhej bloggen ^^ Sitter lite vid datorn och så tänkte jag på bloggen så jag loggade in och började skriva lite.

 har varit i skolan idag och på idrotten hade vi orgentering, oj va kul!  som vanligt men det har känns tomt för Elle var inte iskolan idag och igår. saknar henne jätte mycket :(   

Hoppas att hon kommer till skolan imorgon :D 

 jag hoppas verkligen att ni kommer och kommentera och kollar hela tiden.

förlåt för att vi inte har skrivit något på ett tag nu.

Med kärlek// Mallan

Av mallan elle - 22 september 2011 21:23

Omgad hej!    Idag har jag varit iskolan och vi hade bad på gympa,det var kul :)

sen så åkte jag hem och så blev det att jag chattade med Elle och en som heter Emil i några timmar. det var jättekul, jag och Elle pratade samtidigt i hedset :D

så har min dag varit och snart ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon.  hoppas att ni kommenterar och följer bloggen, jag skulle bli jätte glad om du gör det! ;)   

Med kärlek Mallan ^^

Av mallan elle - 20 september 2011 18:23

tja tja bloggen :)   nu har jag och Elle kommit hem ifrån skolan och stan, vi var på bibblan o gjorde reklam för bloggen, sen Lindex och H&M. på Lindex sprutade Elle parfym på mej. sen gick vi till Ginaticot och sen var det dax och ta bussen hem till mej, vi åkte en 80-tals buss.   när vi kom hem hämtade vi halm på loftet. efter det gick vi in och började blogga och sånt. Med kärlek Mallan ^^

Av mallan elle - 19 september 2011 19:25

Hejhej bloggen :)    Mallan skriver nu. Jag kan inte fatta att folk blev arga på Elle för de :@ e arg!! hoppas att ni läser, kommenterar o följer bolggen :D

Idag har jag varit i skolan o nu chattar jag med Elle o chillar.

Med kärlek// Mallan <3


Av mallan elle - 18 september 2011 20:56

Heej bloggen de är elle som skriver detta inlägget ^^

Vet att mallan o jag inte ha varit inne på ett tag men aja de är liksom inte lätt o ha en blogg men mallan när vi inte är så himla ofta längre. så därför skriver jag lite nu. Ja man har haft feber :/ o skit snack har gått bara för att jag hadde feber på den dagen vi skulle ut o paddla kanot. o FAN va tror ni eller ?! tror ni att jag ville va sjuk ?! nää de ville jag inte , ville så gärna va med o paddla. O  att snacka skit att jag va rädd för att förstöra mitt löshår. amen de går o ta av okså ! så snälla sluta snacka skit om mig. palla inte de. seriöst skulle du skippa kanoten bara för att du va rädd om ditt löshår ? skulle inte tro de. så a bara för att man va sjuk så hete de att jag va hemma för mitt löshår. hur sjuk låter inte de då ?! fattar inte hur vissa folk tänker. men men alla kan ju inte tänka igenom o alla vet inte att man kan såra folk. jao men de va nog allt jag ville skriva för denna gången ^^


P.S hoppas mallan också skriver snart så ni får läsa va hon har och säga. med kärlek // elle

Av mallan elle - 13 september 2011 14:51

Hejhej bloggen :) då är man hemma och har feber. :( hatar det! hoppas att inte någon av er har feber, aja måste gå nu. hoppas att ni kommenterar för jag har så tråkigt just nu, ni kan skriva ju vad ni gör tex eller något annat.                          Med kärlek// Mallan ^^

Av mallan elle - 9 september 2011 19:06

   Omgad chacha bloggen :)

Ja på bilden är de mina och mallans fötter XD vi hittade ingen bättre bild XD

Men iaf idag har vi gått i skolan o bara väntat på att få sluta ^^ efter skolan så käkade vi på donken :3  mums... sen så missade vi bussen >.< inte kul asså :O men ja vi gick till resecentrum o där träffa vi min bror o han ville ha 2 kr XD haha han sa om han inte fick 2 kr så skulle han ta våran cola haha men aja mallan gav han 3 kr men han gav till backa 1 kr :) se såg vi nåra killar ifrån klassen. OMGAD  vad dom kunnde glo >.< men nu sitter vi hos elle o lyssna på Svenska björnstammen :D

O mallan chillar ^^ så aja vi få skriva mer någon annan dag :3hoppas att ni kan kommentera vad ni ska göra ihelgen o vad vi har gjort ^^ chacha bloggen vi ses snart igen men kärlek // elle & mallan

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards