mallanelleking

Alla inlägg under december 2012

Av mallan elle - 30 december 2012 13:23

Cha cha bloggen!

Sitter och tar det lungt med Elle, hon håller på och ritar på sin nya ritplatta medans musiken rullar för fullt. 

Hon sov här inatt och vi har haft det jätte kul som vanligt :D

Hittade en gammal bild på mig och Elle. 


Med kärlek Mallan

 


Av mallan elle - 28 december 2012 20:22

Cha cha bloggen!
Är påväg hem ifrån Gekås, Ullared nu.
Var där i ca 6 timmar men det räckte verkligen!!
Jag och Elise var jätte trötta det sista men nu i bilen har vi blivit pigga igen.
Pappa har pratat med en "kändis".
Det var Ola-Conny :D
Lyssnar på musik i mina nya vita hörlurar som jag köpte där, är jätte bra ljud i dom.
Nu ska vi hem till Elise och säga hejdå till henne sen ska vi hem till oss sen i morgon kommer Elle till mig.

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 27 december 2012 22:41

Cha cha bloggen!
Ska försöka sova nu så att jag kommer upp när vi ska till Gekås imorgon.
Fick tillbacka strömmen precis :)


Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 27 december 2012 18:45

Cha cha bloggen!

Tar bara det lungt idag.
Ska äta god mat snart!
Nu sitter jag bara och tar det lungt och låter musiklistan rulla för fullt.
Ska till Gekås imorgon ju och Elise kunde så hon hänger med. Vi ska hämta henne på vägen dit.
Hoppas ni får en toppen dag!

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 26 december 2012 23:34

Cha cha bloggen!


God jul på er alla :D

Kom hem ifrån Elle för några timmar nu, vi firade jul.

jag sov där från igår, det blev mycket mat. 

Jag och Elle var ute med Sebastian, Christian och Jonathan och hade det kul!

Igår kväll åt vi god chokladpudding och grädde på det, vi såg på Änglagård-tredje gången gillt.

Ni tar jag det bara lungt, imorgon ska pappas tjej Ewa komma. 

På fredag ska vi till Gekås, Ullared om det är bra väder och Elise ska kanske med om hon.

Hon ska kanske vara här över helgen också men det har vi inte bestämt än.


Med kärlek Mallan



   


Av mallan elle - 12 december 2012 21:33

Hejj hejj bloggen idag hade vi lussebandy och då var vi "morgon tema".

och här kommer några bilder på oss två (mallan and moi)

         

And moi vet om att det är håll i byxorna men som ni alla vet så hade jag "långkalsonger" under. så det är inte mina underkläder som syns , det är mina svarta "långkalsonger"!!! :)

Vi hade det kul iaf ^^ 

Av mallan elle - 8 december 2012 14:08

Cha cha bloggen!
Har gjort klart min mattefilm!
Känns gött & vara klar :)
Ska sitta i skolans café på måndag med Elle, det ska bli kul!!
Hoppas det inte blir så stressigt dom det blev förra gången ;)

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 8 december 2012 10:06

Cha cha bloggen!
Har precis vaknat nu.
Ska ta & bara slöa en stund, är ju inte så enkelt och komma upp direkt.q
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag kommer säkert på något.
I torsdags var vi bara 3st i klassen för alla andra var insnöade osv...
Jag,Albin & Måns flummade mycket och det blev en väldigt annorlunda dag den dagen.
Jag funderar på och fråga Elle om vi ska ha en frågestund på bloggen igen.
Vad tycker ni?! Kommentera!
Bilden är från när vi skulle ha gympa.
Med kärlek Mallan

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards