mallanelleking

Alla inlägg under februari 2012

Av mallan elle - 28 februari 2012 18:55

Heii heii bloggen, idag har jag varit iskolan och sen va jag med mallan :)

vi gick runt på stan och passade på att sminka oss grattis XD Hahaha

sen så fick jag allt åka med :c

menmen.. jag ser ju och träffar mallan imorgon ^^

Och så saknar jag mitt hjärta såå :c

han o jag ksa va någon gång nästa vecka igen..

tror inte att jag kan vänta..</3

Menmen kärlek och hopp iaf // Elle

  

Av mallan elle - 27 februari 2012 20:21

  Cha cha bloggen! idag har jag varit iskolan o de va faktiskt chill i skolan idag xD

   när jag kom hem gjorde jag dom tråkiga läxorna o sen så har jag slöat vid datorn hela tiden, haha ^^ 

och imorgon ska jag kanske vara med Elle men jag vet inte än :)

  hoppas att ni följer bloggen o kommenterar o ha en bra måndag!


Med kärlek Mallan


Av mallan elle - 27 februari 2012 16:01

Heii heii bloggen, idag var jag iskolan som många andra va :)

De skulle ju va knäppt om bara jag va iskolan hallåh haha xD

Men iaf idag kom det mer snööö *w*

så HAPPY FACE :D

Men de är varmt ute ändå, kan det inte bli kallt ??? ;o

men aja man får vara nöjd liksom :)

Va nöjd med allt som livet ge tralalala....

Men nu ska jag snart teckna, hoppas ni får en kul dag.

Med kärlek och hopp // Elle

Elr stopp vänta!!

Kolla in www.andrelindell.devote.se :D

En azåm kille på 15 år som skriver om sitt liv och sånt ^^

Andre är också en nära kompis till både mig och mallan<3

Men nu Hejdå! men kärlek// Elle igen<3

Av mallan elle - 26 februari 2012 19:58

Cha cha bloggen Elle här :)

Är hemma nu igen, har haft en wunberbar dag med Mallan<3

vi har skrattar och flummat mycke som de ska va :'3

men nu ska jag snart äta kvällmat med mammsigen xD

men hoppas nu får en bra kväll/natt. med kärlek och hopp// Elle

 

P.s är galen i Mallan's 3D-glasögon xD

Dom är ju sjukt snygga på mig haha :3

  

Av mallan elle - 26 februari 2012 18:41

     

Cha cha bloggen :)

nu har vi några bilder på oss :3

första tjejen är Elle asså hon med lila hår ^^

och andra bilden är Mallan asså hon i blont/brunt :3

och den sista bilden är vi båda på, haha elle är den med halva fecet xD<3

kommentera och följ vårat random liv :3

Men kärlek och hopp // Mallan & Elle

Av mallan elle - 26 februari 2012 15:37

hejj alla sötnosar, vi faiilade innan xD

båda skrev samma sak på dom två senaste inläggen x'D haha

men så kan de bli :)

Tack för alla frågor, och ni får fråga mer och gärna kommentera våra inlägg så mycke som möligt ^^

O ja vi ska fixa en bild på båda så ni behöver inte fråga om det :)

hoppas ni får en underbar dag idag,  för vi har det iaf haha x3

med kärlek och hopp // mallan & elle

Av mallan elle - 25 februari 2012 18:25

Cha cha bloggen!  Jag och Elle skriver svar på frågorna imorgon på eftermiddagen elr nåt sånt :D

Hoppas att ni skriver många frågor ^^


Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 25 februari 2012 18:22

Hejj alla sötnosar vill bara säga att alla frågor ni ställer svarar jag och mallan på imorgon c:

för då ska vi va så ^^

hoppas ni får en underbar kväll med kärlek// elle

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards