mallanelleking

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

FRÅGESTUND! fråga på ^^

Av mallan elle - 25 februari 2012 11:58

Cha cha bloggen! jag och Elle tänkte ha en frågestund på bloggen så de e bara o skriva nån fråga, man får skriva så många frågor man vill :D

hoppas ni har de bra!


Med kärlek Mallan

 
 
Ingen bild

emma

25 februari 2012 12:21

Hejj en fråga till er båda som kan va kul och veta är vad har ni för kläd stil ?? asså vad har mallan för kläd stil och vad har elle för kläd stil?? :) svara snälla ^^ p.s skulle va coolt om ni hadde två olika kläd stilar ;)

mallan elle

26 februari 2012 13:38

hejj kära emma, trevlig fråga :)
Mallan har street stil :)
och jag (elle) har random stil xD
vi har olika stilar :)
följ gärna med kärlek // mallan & elle :)
skicka din blogg om du har en ^^

 
Ingen bild

jonathan

25 februari 2012 12:23

kan ni inte lägga upp en bild på er två som man få se ?? :)

mallan elle

26 februari 2012 13:39

heejj vi måste först ha en bra bild på oss , tack för frågan. med kärlek // mallan & elle

 
Ingen bild

elin

25 februari 2012 18:56

heii min fråga är : vad är era vanligas ord ni säger till varandra ?? :) kram elin

mallan elle

26 februari 2012 13:45

hejj elin ja en bra fråga.
mallan vanligas ord till mig är : ofta
elle vanligas ord till mallan är : Jag är hungrig.
tack för din konstiga och roliga fråga :) med kärlek // mallan & elle

 
Ingen bild

adam

25 februari 2012 23:32

Hejj elle och mallan :) jag tycker ni ä rätt så "söta" i skrivstilen :3 men min fråga kommer nu, vad är erat bästa klädplagg ?? :) kram adam

mallan elle

26 februari 2012 13:51

hej adam aww så gulligt sakt av dig :)
mallan favorit plagg är : jeans ^^
elle favorit plagg är : tjocktröjor xD
vi går aldrig med klänning elr jo bara om vi måste :) men favorit kommentaren är ju din

 
Ingen bild

lisa

26 februari 2012 11:51

hur känns det för dig malin att elenor är tillsammans med ditt ex? jag skulle bli förbannad, för har ju strulat liksom.

mallan elle

26 februari 2012 13:53

hej lisa första frågan ä hur känner du oss ?? och nu ska vi svara på din fråga. asså de va inget seriöst förhållande mellan mig (mallan) och han. men vi är skit bra kompisar och jag är glad för deras skull liksom. och varför tror du att jag skulle va förbannad???. med kärlek // mallan & elle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Atm

Av mallan elle - 29 april 2017 17:12


Av mallan elle - 26 april 2017 17:47


Har inte hunnit blogga för har varit så himla mycket, jobbat som en tok osv. Håller iallafall på nu med att fixa med tacos hos mamma, sen blir det jobb resten av veckan. Hoppas att ni alla har det bra & sorry, för att jag inte har skrivit på ett ta...

Av mallan elle - 26 mars 2017 17:07


Var på en fest ifredags, chillade bara igår & var lite med Alice. Idag har jag bara chillar typ, gjort lite ärenden bland annat. Sitter just nu på altanen hos mamma & bara njuter av vädret osv. ...

Av mallan elle - 23 mars 2017 11:15


En bok som jag verkligen rekommenderar, är Viktor Frisks bok Min superkraft! : Så har jag lärt mig älska min strugliga adhd.    Boken kommer ut 5 april, men finns och beställa. Jag själv har beställt den, brukar faktiskt inte ens läsa böcker så d...

Av mallan elle - 22 mars 2017 20:00


Jobbar för fullt som vanligt.. Blev att jag spelade yatzy med Lucas när jag kom till mamma efter jobbet, var typ lite barnvakt då. Ser på Andra avenyn nu, för typ tusende gången. Är verkligen en serie som man kan se om & om igen, så den är verkligen...

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards