mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2012

Av mallan elle - 7 augusti 2012 13:19

Ch cha bloggen!


har bara tagit det lungt, sitter och ser på Made.

idag ska jag nog bara ta det lungt :)


Med kärlek Mallan



 

Av mallan elle - 6 augusti 2012 23:49

Cha cha bloggen!


För några minuter slutade Wallander-Jokern och nu ser jag på Navy CIS.

Ska sova sen tror jag, vet inte riktigt än.

Här kommer lite foton på mig från min kamera :)


Med kärlek Mallan

 

 

       

Av mallan elle - 6 augusti 2012 20:07

Cha cha bloggen!


idag har jag inte gjort så mycket.

kom hit till pappa för nåra timmar sen.

här kommer lite naturbilder från allt möjligt, jag har tagit allihopa!

skriv gärna vad ni tycker om bilderna :)


Med kärlek Mallan

 

 

                 

Av mallan elle - 4 augusti 2012 21:21

Cha cha bloggen!

har precis kommit hem ifrån Göteborg med tåget.

åkte dit igår & då gick vi på Liseberg och sen sov vi på hotellet.

nu idag var vi i någon stor park och gick runt & kollade runt.

sen tog vi tåget hem :)


Med kärlek Mallan


 


Av mallan elle - 2 augusti 2012 21:26

Cha cha bloggen!
Sitter & tittar på Cis Miami just nu.
Var hos mormor lite förut.
Kommer en bild från när jag var hos min morbror & från dagen när jag var med Elli och Eric.

Med kärlek Mallan



Av mallan elle - 2 augusti 2012 16:37

       Cha cha bloggen!


I lördags var jag med Elli & Eric hela dagen och dom sov över, de var jätte kul!

i söndags var jag och Ewa hos min morbror & gick runt och fotade o hade jätte kul :)

Min morbror är jätte bra på att ta kort tycker jag.

Efter de åkte jag till mamma o igår var jag med Elli & André, de var kul.

Idag var jag med Elli igen & Robin.

Nu slöar jag bara ;)

här kommer lite bilder min morbror har tagit.

1:a kortet är på mig.

2:a kortet har han tagit själv.


Med kärlek Mallan









Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards