mallanelleking

Alla inlägg under september 2012

Av mallan elle - 28 september 2012 16:25

Cha cha bloggen!


Idag har det bara varit en vanlig skoldag.

sen följde jag Elle till rese, hon åkte till sin pappa.

Igår var jag hos min morbror och i fotostudion ju.

Det var kul men fullt upp igår ;)

Nu i helgen ska jag nog inte göra något speciellt.


Med kärlek Mallan


 



Av mallan elle - 26 september 2012 19:07

Cha cha bloggen!
Sitter och ser på barnprogram med Lucas.
Idag har det bara varit en vanlig skoldag.
Igår träffade jag & Elle Sebbe, Chrille och nåra flera på Sockerbruket.
Vi var där i några timmar.
Det var kul!
Imorgon ska jag till en fotostudio, ska bli roligt.

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 23 september 2012 09:41

Cha cha bloggen!
Nu har jag precis vaknat.
Har bara kollat facebook och sånt på mobilen.
Elle sover fortfarande :)
Sömntuta xD
Hon vaknar nog snart <3
Idag ska jag & Elle va nåra timmar och sen ska jag på barnkalas för min 8 åriga sysling, han blir nog glad över presenten hoppas jag!

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 22 september 2012 19:51

Heii heii blogg läsare gissa vem som skriver :D
de är inte fjortis mallan utan nu äre Elle ;3 mohaha

kommer inte ihåg när jag skrev sist men men nu ska jag allt skriva lite hadde jag tänkt mig iaf.

Mallan har bloggat om sitt liv och lite om mig :)

och jag mår bara bra , kär och galen som alla andra. Men sist jag skrev hadde la jag dreads elr rött hår kommer inte äns ihåg det, haha lyckat

men nu har jag grönt/gul överhår och lila under hår! Azzumt<3

Jag har börjat tänka på vad jag ska bli när jag blir "vuxen" och har kommit fram till jag jag vill bli Obducent :)
vad vill ni blir och vilken linje ska ni gå ?

ni som inte vet va obducent är blonda som fan nej men ni får ta och kolla upp via google elr någon om ni har lust och läsa om vad jag vill bli.

de är ett viktigt arbete iaf :)
Idag har jag och mallan bakat NEGERBOLLAR!<3 muummss..

och ja det heter negerbollar , det tkr både jag och mallan.

och ingen av oss är rasister, vi acca alla människor typ :)

men nu blire att spela lite IMVU och chilla med mallan ^^

så ni får ha det så bra.
Med kärlek // Elle
 

Jag i mitt grön/gul/lila hår och världens bästa kill-kompis andro<3

 

Här är en bild från i sommras :)
Jag och min älskade mor<3


p.s spelar du IMVU ? adda mig zukoro
PussHaaaaj!<3


Av mallan elle - 22 september 2012 14:48

Cha cha bloggen!

nu har jag och Elle varit uppe i några timmar.

vi har ätit buritos som vi har gjort själva.

igår såg vi på nån film som var på 4:an och den var faktiskt väldigt bra!

idag ska vi baka negerbollar och kanske äta pizza ikväll.

det ska bli gött!!

nu slöar vi bara och är lite trötta.


Med kärlek Mallan


 

Av mallan elle - 20 september 2012 19:43

Cha cha bloggen!

sorry, för att jag inte har skrivit på ett tag :(

har inte hunnit osv.

först idag sprang jag & Elle spåret, de var kul, vi pluggade matte och lyssnade på musik samtidigt. det gick faktiskt.

sen tog jag och Elle sällskap te rese en åkte hon hem och jag tog bussen.

jag åkte med min gamla barndomskompis Linnéa :)

de var kul, vi pratade hela vägen så det gick fort hem.

på lördag ska jag och Elle ha tjejkväll, kommer bli azume :D

i tisdag stog jag och Elle i fiket på skolan och vi typ 12 var det värsta rusningen för alla ville vekligen köpa något då!


Med kärlek Mallan



 

jag och André från en lektion



Av mallan elle - 11 september 2012 17:59

cha cha bloggen!

idag var det en vanlig dag iskolan.....igen.

på gympan hade vi något som hette Beep-test och det var jätte jobbigt!!

efter skolan åkte jag hem och gjorde läxorna en stund sen åkte jag och träffa min gamla kompis och tog en fika, det var kul och träffa henne igen för det var så länge sen.

när jag cyklade hem sen spöregnade det verkligen :(

nu är jag hemma och myser i min One piece.

ska äta någon sopa snart.

här kommer det 2 bilder från igår när jag, Elle och André fotade iskolan.

bilderna är från Andrés blogg.



Med kärlek Mallan


   



Av mallan elle - 10 september 2012 19:43

cha cha bloggen!

var och klippte mig för nåra timmar sen, toppade bara.

nu sitter jag och bara tar det lungt framför datorn, lyssnar på musik.

imorgon blir det vanlig skoldag.....igen!



Med kärlek Mallan





Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards