mallanelleking

Alla inlägg under april 2013

Av mallan elle - 14 april 2013 16:36

Älskar dig Elle<3
Längtar tills på fredag, då blir det tjejhelg ;)

Av mallan elle - 14 april 2013 13:23

Cha cha bloggen!
Har duschat och gjort mig iordning nu. ska starta pappas dator och börja göra musiklistan.
Bloggar snart igen :)
Bilden är från när jag var med Elise.

Av mallan elle - 14 april 2013 12:26

Cha cha bloggen!
Tittade precis på grejor om gymnasievalet... jag tror att jag kommer in på mitt 1:a handsval, det hoppas jag iallafall ;)
Idag ska jag göra en musiklista till en släktings fest :P
Hoppas den blir bra!
Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och hoppa in i duschen, ni får ha en toppen dag. Ses<3

Av mallan elle - 13 april 2013 22:32

Cha cha bloggen!
Har tråkigt.
Här kommer lite bilder på dom i IJustwanttobecool.

Av mallan elle - 13 april 2013 15:40

Cha cha bloggen!
Hoppas ni inte har otur idag :D
Idag har jag fortatt på att skriva på en novell jag kom på igår.
Ibland får jag bara idéer så där...PANG!
HAHA,nej men xD
Lyssnar på musik och surfar på mobilen just nu.
Ska kolla mitt sms & mejl nu, ses!

Av mallan elle - 13 april 2013 00:29

Cha cha bloggen!
Ska läsa klart Frida tidningen, sen ska jag försöka sova om jag inte börjar kika med mer fölk ikväll xD
Hittade en gullig bild.
Godnatt<3

Av mallan elle - 12 april 2013 23:16

Cha cha bloggen!
Har haft feber och ont i huvet, frysigt osv... Spydde t.o.m iveckan :(
Men NU är jag pigg igen som tur är!
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och surfar på mobilen<3

Av mallan elle - 4 april 2013 18:34

Cha cha bloggen!
Sitter med en spriteflaska full med vatten för att jag plötsligt var så himla törsktig och ska ringa Elise nu som jag ska till i Vårgårda imorgon efter skolan med tåget.
Kommer bli jättekul, längtar...
Idag har det varit en vanlig skoldag.
Efter skolan hämtade pappa mig och Elli och vi flummade as mycket :D Bokstavligen xD Kunde nästan inte andas av att jag skrattade så mycket!!
Elli sov här natten som var, det var jättekul som vanligt!
Hoppas ni alla har en toppen dag.


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards