mallanelleking

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av mallan elle - 7 juli 2013 22:39

Cha cha bloggen!
Pratade med Alice för en stund sen, hon ville träffas men de är för sent, kommer inte upp imorgon.. :(
Fick en fin bild skickad från Ewa som hon har tagit, det är bilden längst ner.
Lyssnar på musiken jag har i mobilen & kollar Facebook & sånt samtidigt.
Tycker dom här kläderna är så jävla snygga, särskilt byxorna.
Ska fortsätta lyssna på musiken & sånt, god natt alla bloggläsare! <3

Av mallan elle - 7 juli 2013 21:40

Cha cha bloggen!
Har precis kommit hem efter att ha varit ute & cyklat.
När jag kom hem ifrån mormor åt vi hemma gjorda handburgare.
Efter det fortsatte jag & skriva på min novell & lyssnade på musiken på mobilen samtidigt.
Bilderna är från när jag var hos mormor förut, 3:e bilden är från när jag var påväg hem förut.
Ska ta & kolla smset jag fick nu,ses!<3

Av mallan elle - 7 juli 2013 17:07

Cha cha bloggen!
Har precis satt mig i en solstol utanför altanen & ska fortsätta skriva på en novell som jag började skriva på för ett tag sedan.
Är ensam hemma så det är lungt & tyst i hela huset.
Hade igång datorn förut när jag satt på altan i skuggan men precis när jag hade stängt av datorn, då kom jag på att jag inte hade gjort nåt blogginlägg.
Men ska börja skriva nu & kanske sola lite oxå, ses! <3

Av mallan elle - 7 juli 2013 00:33

Cha cha bloggen!
Ligger på sängen & tittar på en jätte bra film som är på 3:an just nu.
När jag hade gjort mig iordning & ätit frukost åkte jag & va med Bea.
Vi cyklade till Hemmakväll & hyrde 3 filmer som vi tittade på, dom var bra.
Vi satt lite på hennes balkong & tog det lungt för att det var ju så varmt ute idag, det var nästan för varmt ute ibland tycke jag xD
Bilderna är tagna från balkongen.
Ska fortsätta titta på filmen nu, ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards