mallanelleking

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av mallan elle - 10 augusti 2013 17:43

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca en halvtimme sen efter att ha varit en heldag i Skövde & shoppat med Elli & hennes mamma.
Var jätte kul, blev väldigt glad när jag såg henne för har ju inte sett henne efter att hon kom hem ifrån Finland.
Träffade Glenn & Tobbe oxå innan vi åkte iväg mot Skövde.
Vi köpte varsin milkshake på Statoil innan vi åkte hem & åt mat på Donken.
Elli glömde sina solglasögon i min väska så pappa & Ewa ska åka förbi & lämna dom.
Ska ta & se på Teen beach movie nu, ses! <3

         

Av mallan elle - 10 augusti 2013 09:57

Cha cha bloggen!
Vaknade bara för ca en halvtimme sen.
Har kikat med Elli så hon är vaken nu.
Ska själv försöka vakna för är dödstrött...
Kom ju hem rätt så sent igår & sånt.
Lyssnar på musiken jag har i mobilen för att kunna vakna annars somnar jag om.
Kommer la inte blogga idag, kommer ju vara i Skövde hela dagen.
Men ska gå ner & "hoppa" in i duschen nu, ses! <3

Av mallan elle - 10 augusti 2013 02:06

Cha cha bloggen!
Ska ta & sova nu så att jag kommer upp tills imorgon.
Har kollat runt på olika grejor på mobilen i nåra timmar..
Men ska ta & sova nu, ses! <3

Av mallan elle - 10 augusti 2013 00:56

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca 1 timme sen från utomhusbion.
Filmen va Ironman.
Åkte hem tidigare för att de va så kallt.
Sitter & tar de lungt med pappa & Ewa med tända ljus på borden & mysbelysning.
Måste sova snart för att komma upp imorgon, ska till Elli vid 12.
Hoppas att jag kommer upp ^^
Sista bilden är från när pappa & Pamina busade ute förut, nu ligger hon på sin fäll & snarkar & sover för fullt just nu.
Ska ta & dricka upp mitt glas nu, ses!<3

         

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards