mallanelleking

Alla inlägg den 1 november 2014

Av mallan elle - 1 november 2014 22:14

Cha cha bloggen!

Var som sagt istan itorsdags för typ privat skäl,tog en joggingtur på morgonen. På vägen hem hämtade jag och pappa Elli så åkte hem hit sen och tog de lugnt & åt kvällsmat bland annat. Igår så tog jag och Elli bussen in till stan och gick på stan,såg Jakob då så vi hejade på varandra då. Jag och Elli åt på Elake Måns när vi hade gått klart i affärer sen tog vi bussen till Rusta och kollade där lite. Efter de så kom pappa då gick vi till Frasses och åt sen gick vi in på Coop Extra & handlade lite typ Halloween mat. På vägen hem så stannade vi hemma hos Elli för att hon skulle hämtade sin laddare sen bärde de av hemmåt. Kollade på tvn sent så gick vi gick & la oss sent,somande inte förens typ 5.. Blev väckt av mobilen vid 10:30 då för att Andreas ringde, såklart så kunde jag inte somna om efter de.. Gick upp vid 12 & åt frukost vid 13 och så gjorde Elli och jag oss iordning också. Pratade med Andreas igen i telefon också & skickade sms,men iallafall när vi hade gjort oss iordning så gick vi ut & fotade lite så nåra av bilderna är från de & de ser man,nu tar jag de bara lugnt & är ensam hemma. Åt chokladpudding förut & gjorde de igår också,hehe  Elli åkte hem för nåra timmar sen,(bilderna blir sämre kvalite),aja men vi ses!   

         

Av mallan elle - 1 november 2014 15:43

   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards