mallanelleking

Alla inlägg under mars 2015

Av mallan elle - 20 mars 2015 19:52

Cha cha bloggen!
Efter att vi hade handlat åkte vi till en släkting & hans familj,blev att vi åt där. Åkte hem sen så kom hem för typ en timme sen. Nu ska jag ta & se på Pretty little liars & äta godis & dricka Ramlösa. Fårse vad som händer mer idag..

Av mallan elle - 20 mars 2015 16:47

Cha cha bloggen!
Var vanligskoldag idag,var med Emma lite efter skolan. Blev att jag & hon gick & mötte min mamma & Lucas på Stadium för jag skulle köpa ett par skor & mamma är medlem där så det blev billigare. Efter de så gick vi tillbaka till skolan,då tog Emma bussen hem till sig & jag typ hem mot mig. Mötte Jasmine vid bussen så blev så att jag pratade lite med henne. Är nu & väntar på pappas jobb,ska handla sen blir de la & åka hem,är en atm bild..

Av mallan elle - 19 mars 2015 16:28

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skoldag idag,skippar träningen idag så är påväg hem med bussen nu. Ska möta pappa där han jobbar tillfälligt,sen blir de la & åka hem direkt. Fårse vad som händer mer idag,har inget planerat men ska la försöka & plugga..

Av mallan elle - 18 mars 2015 19:35

Cha cha bloggen!
Sitter med pappa & ser på en Beck film,åt pizza förut till kvällsmat. Blir la bara & ta de lugnt resten av kvällen.

Av mallan elle - 18 mars 2015 15:07

Cha cha bloggen!
Sov ju hos mormor,så tog bussen där ifrån till skolan. Hade 2 prov idag bland annat.. Tog de bara lugnt efter att vi hade slutat med Jasmine & Vicki,tog bussen till station sen för att ta bussen hem. Åkte med Jasmine en kort bit då när jag skulle till station,så åkte inte själv hela vägen. På bussen hem så pratade jag med Markus lite,tog cykeln hem sen från bussen för pappa jobbar. Sitter nu i soffan & tar de bara lugnt.

Av mallan elle - 17 mars 2015 21:58

Cha cha bloggen!
Var vanlig skoldag igår,åkte hem direkt efter skolan & pluggade & allt sånt där. Idag så var de typ också vanlig skoldag,mötte mamma & Lucas efter skolan. Vi tog & åt lunch på en restaurang,åkte till mormor sen. Cyklade till träningen & sen till mormor igen för ska sova här inatt. Duschade direkt när jag kom hem,ser på tvn nu men ska ta & sova snart. Fick bli en bild från när jag cyklade till träningen & atm-bild.

Av mallan elle - 15 mars 2015 18:52

Cha cha bloggen!
Ligger på min säng i mitt rum & ser på Andra Avenyn via Ipaden. Blir kanske att se på nån annan serie eller film senare. Måste verkligen plugga men orkar inte det.. Ska ta & fixa nåt & äta snart innan jag ska sova,skriver igen när jag kan.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards