mallanelleking

Alla inlägg under maj 2015

ATM

Av mallan elle - 8 maj 2015 17:48

Är påväg nu,har musiken i bött också. Så kommer bli en kul resa. Får ju se hur uppdateringen blir,skriver nån gång då & då.

Av mallan elle - 8 maj 2015 09:59

Har varit en vanlig skoldag typ,ska se nån konsert nu istället för matte & så var svenskan inställd så slutar efter konserten. Ska till mamma då & duscha innan jag åker till en i vollybollen som jag ska åka ifrån när vi ska åka iväg & tävla ikväll,kommer bli kul!

Av mallan elle - 7 maj 2015 21:50

ser på En delad värld,när jag har sett klart på de ska jag ta & sova. Fårse hur uppdateringen blir ihelgen för kommer ha fullt upp osv..

Av mallan elle - 7 maj 2015 16:24

Har varit en vanlig skoldag idag,var Slättskampen bland annat så såg på den lite. Är påväg till mamma nu & ska hämta lite grejer sen ska jag till mormor & få skjuts med henne & Lucas till pappa.

Av mallan elle - 6 maj 2015 14:56

Var vanlig skoldag imåndags,efter skolan var jag & klippte mig sen åkte jag hem med pappa. Igår så tog jag bussen som vanligt,åkte till mamma efter skolan & sov där. På kvällen åkte jag & mamma en sväng,åt på Roma bland annat. Idag så var det en vanlig skoldag,hämtade vollyboll kläder på Stadium efter att jag hade slutat. Mötte mormor då så gick med henne på stan & fikade bland annat,mötte nåra föredetta grannar & kompisar också. Kom hem typ nu,ska bara ta de lugnt. Har träning sen,efter de blir de la & duscha & sova hos mamma igen för har sovmorgon imorgon.

Av mallan elle - 3 maj 2015 21:48

Har bara tagit de lugnt efter att vi hade ätit grilat,duschade förut också. Ser nu med pappa på Johan Falk-barninfiltratören,Tom Ljungman är med bland annat <3 Ska gå & lägga mig efter att jag har sett klart på den.

Av mallan elle - 3 maj 2015 14:52

Har som sagt typ bara kollat på youtube klipp,ska snart äta grillat kött & potatissallad osv.. Blir som sagt bara att ta de lugnt idag.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards