mallanelleking

Alla inlägg under mars 2015

Av mallan elle - 15 mars 2015 17:47

Cha cha bloggen!
När Elli hade kommit igår tog vi de bara lugnt & solade en stund,gjorde mat & såg på Melodifestivalen bland annat. Idag så tog vi också de bara lugnt,lagade mat till oss & pappa innan han åkte och jobbade. För typ en kvart sen nu så blev Elli hämtad så är ensam hemma. Ska försöka & plugga,kanske äta nåt & allt sånt där.. (Bilderna på Elli när hon lagar mat & maten är från idag).

Av mallan elle - 14 mars 2015 18:18

ATM

Av mallan elle - 14 mars 2015 16:44

Cha cha bloggen!
Ligger på sängen & ser på gamla videos med 5SOS. Elli kommer snart så blir & va med henne då.

Av mallan elle - 14 mars 2015 15:26

Cha cha bloggen!
Gick upp vid 12tiden & gjorde mig iordning,duschade & det. Har ätit & sett på tvn,väntar nu på att Elli ska komma hit. Sitter & lyssnar på musik nu,ska bara ta de lugnt tills hon kommer.

Av mallan elle - 14 mars 2015 11:53

Cha cha bloggen!
Vaknade för nåra timmar sen,har hållt på & sett på Youtube videos. Gör det nu med, men ska gå upp snart & duscha & göra mig iordning & de.. Ska kanske träffa Elli idag,fårse. Aja men skriver igen när jag kan.

Av mallan elle - 13 mars 2015 23:42

cha cha bloggen!
Itisdags hade jag också studiedag,var bara hemma & plugga. Var aldrig på träningen då för orkade inte osv.. Har varit vanliga skoldagar från onsdag tills idag, var iallafall & tränade igår kväll. Idag har jag bara tagit de lugnt efter skolan,fårse lite om vad som händer resten av helgen. Men vi ses, skriver igen när jag kan,blev en bild från idag.

Av mallan elle - 9 mars 2015 22:09

Cha cha bloggen!
Var en vanlig skoldag itorsdags,tränade som alltid på kvällen. Ifredags så var jag iskolan, sen efter de så stack jag på en fest på kvällen. I lördags var jag i Falköping med nåra kompisar,kom hem vid typ 2 tiden på natten hehe.. Igår åkte jag till Elli på Uddetorp & sov där inatt,kom hem för nåra timmar sen. Träffade Bea där oxå,så pratade lite med henne. Chillar just nu,är ledig imorgon också för de är ju studiedag. Var/är det idag också som är väldigt gött! Men ses..

Av mallan elle - 4 mars 2015 21:44

Cha cha bloggen!
Har bara tagit de lugnt,när jag åt kvällsmat så såg jag & pappa på en film som vi hade börjat se för ett tag sen. Efter de tog jag & tvättade bort sminket & sånt där. Ligger i sängen nu & lyssnar på musik,snapchatar med folk samtidigt. Ska försöka sova snart,godnatt & skriver som vanligt igen när jag kan!

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards