mallanelleking

Alla inlägg under januari 2016

Av mallan elle - 12 januari 2016 18:40

Har pluggat sen jag bloggade sist,gick la sådär.. man är ju rätt så trött efter dagen osv. Ser nu på Zoella på youtube,ska la se på alla dom andra youtuberna som jag följer. Har duschat också,fixat mig för kvällen typ. Tagit bort sminket helt & hållit på med krämer & allt sånt där,men det blir iallafall en youtube kväll. Blir & sov sen vid typ 22 senast så att jag kommer upp imorgon,måste ju orka osv.

Av mallan elle - 12 januari 2016 15:47

Var första praodagen idag,gick bra osv. Ska bara ta & plugga när jag kommer hem vad jag kommer på,sen blir de & slöa för är så trött osv.

Av mallan elle - 11 januari 2016 15:57

Tog bussen in till stan imorses,hade körtid på körskolan. Gjorde lite ärenden,åt iskolan med Josse & Dessirè också. Va med Alice lite efter att hennes prakrik hade slutat för dagen,hade inte praktik idag men den börjar imorgon. Tog bussen hem sen,ska bara ta de lugnt nu & fixa de sista för imorgon osv.

Av mallan elle - 10 januari 2016 11:22

Vaknade för ett tag sen,ser på youtube videos. Ska åka & handla & fixa olika saker,blir & äta något också osv. Fick bli en bild från när jag hade färgat håret precis,för är helt ofixad & allting just nu.

Av mallan elle - 9 januari 2016 23:37

Har sett klart på Gåsmamman med pappa bland annat,ska nu ta & sova. Eller aa,ska iallafall försöka.

ATM

Av mallan elle - 9 januari 2016 15:50

Har kollat ikapp på en grej som jag kollade på igår på tvn. Ser nu på Ack Värmland, ska äta snart bland annat. Vet inte riktigt vad som händer mer idag,blir la nåt eller så osv..

Av mallan elle - 9 januari 2016 13:55

Elli kom itorsdags & var här tills igår,färgade mitt hår bland annat. När Elli hade åkt hem så åkte jag & pappa till några bekanta kan man säga,kom hem vid 1:30 tiden. Somnade inte förens 3:30 så är fortfarande trött & ont ihuvet,gick upp vid 11 tiden. Har bara sett på youtube videos & ska nog se på någon serie eller så. Blir bara & ta de lugnt idag,va jag kommer på. Så som ni ser på bilden till inlägget så blir de myskläder idag,orkar verkligen inte ha på mig "finkläder" etc.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards