mallanelleking

Alla inlägg under mars 2016

Av mallan elle - 20 mars 2016 10:15

       

Av mallan elle - 19 mars 2016 18:00

Min favorit i 5SOS är Ashton Irwin,men såklart gillar jag alla men han är ändå så favoriten.    

 

Av mallan elle - 19 mars 2016 17:45

5 seconds of summer,eller 5SOS som dom kallas är några av dom bästa som jag vet som gör musik & sjunger. Jag skrev inte band för dom gillar inte att bli kallade det själva,det är för att dom inte vill bli ihop kopplade med dom typiska pojkbanden som finns. Blev iallafall ett "fan" av dom den 20 maj 2014,har tänkt & se dom när dom har varit här i Sverige & kommer nu iår men är alltid sådana datum då jag inte kan.  

Kommentera gärna om det är så att det är så att ni också gillar dom,skulle vara väldigt kul. Men jag tror iallafall att ni redan har märkt det, för dom är ju på min header bild bland annat.

   

Av mallan elle - 18 mars 2016 14:30

Är så ledsen över att inte har några så himla fina bilder på min blogg.. Är nästan bara snapchat/mobil bilder & inga tagna med en systemkamera typ.. Jag har en,men den är så känslig för kallt väder & slutar fungera då   Det är också det att det är lättare att ta med sig mobilen än kameran tyvärr,som är väldigt synd. Men ska försöka få bättre bilder,men kan som sagt bli svårt för man vill ju helst inte gå runt & bära på en stor kamera hela tiden.

 

Av mallan elle - 15 mars 2016 11:45

Kom & tänka på det,hur mycket det är man egenltigen ska planera när man ska planera sitt bröllop när det väl är. För det ska ju vara rätt klänning för en själv,kyrka etc. Men jag själv har faktiskt redan bestämt sedan jag var liten vart det är jag ska gifta mig i för kyrka,det kommer jag verkligen inte ändra på,inte heller vilka som ska vara mina brudtärnor. Det finns ju också alla möjliga håruppsättningar & buketter att ha osv.. Här är iallfall lite bröllopsklänningsnbilder,när jag tittade igenom lite snabbt så förstår jag hur mycket det finns egentligen att välja emellan över huvudtaget. 

     


Av mallan elle - 14 mars 2016 10:00

När detta inlägget kommer upp så är jag i Italien,kommer skriva om det när jag kommer hem. Om vad det var som vi gjorde & hände etc. Så ni får kolla in här då,även under veckan nu som jag är borta för har gjort lite inställda inlägg för er. Så dom får ni inte missa  

 

Av mallan elle - 12 mars 2016 14:00

         

Av mallan elle - 12 mars 2016 12:15

     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards