mallanelleking

Alla inlägg under juni 2016

Av mallan elle - 16 juni 2016 19:06

Har hållit på med körkortet den mesta av tiden sedan jag bloggade sist,annars har jag typ bara tagit de lugnt. Har varit rätt så mycket med Angelica på det senaste också,men det är ju såklart bara kul. Ska försöka plugga lite till på teorin & sedan blir det & duscha bland annat. Fick bli en bild på mig & Angelica från balen,såg nu att jag inte har några nytagna bilder men få verkligen försöka att bli bättre på de osv.

Av mallan elle - 12 juni 2016 16:25

Gjorde iordning de sista på flaket itisdags dagen innan studenten & som sagt ionsdags så tog jag studenten så hade rätt så fullt upp då. Hade en sån dära fest man har med nära och kära i en bygdegård & åkte sedan in till stan & åkte runt på stadsrundan på flaket. Kom till mamma vid halv 8 på morgonen efter för då var vi klara,chillade bara då den dagen. Sedan så var det bal iförgår som alltså var ifredags,det var jätte kul. Men innan den var jag på Ellis student,så var fullt upp den dagen. Igår blev det att min morbror kom en stund till mamma sen åkte jag hem med pappa till honom & har sovit där inatt. Ska försöka plugga teori nu för har vanlig körtid imorgon osv.. Är kanske rätt så dålig bild på hur jag såg ut på balen men skit samma.

Av mallan elle - 6 juni 2016 17:44

Var & spelade minigolf med pappa & några bekanta ilördags,vad sen hos mormor med Lucas. Sov där till söndag med Lucas & sen åkte vi till mamma. Idag har vi varit hos några bekanta & firat nationaldagen & gick sedan till en park här istan & kollade på uppträdanden. Kom nu nyss till mamma,chillar bara just nu osv.

ATM

Av mallan elle - 3 juni 2016 19:23

Av mallan elle - 3 juni 2016 12:51

Sitter ute på altanen nu i solen,lyssnar på musik samtidigt & dricker Loka. Åt nyss också, fixade nudlar & typ chicken nuggets. Ska försöka plugga mer teori osv,men går inte så bra i detta vädret för de är ju så himla varmt. Aja, fick iallafall bli en ATM-bild.

Av mallan elle - 3 juni 2016 10:51

Är lektionsfri idag också,så åkte med pappa hem när han hade slutat jobbet. Så gick upp vid halv 7. Kunde inte somna om när vi kom hem så har varit vaken sen dess,ska försöka plugga teori idag bland annat. Får kanske besök idag också osv,men skriver igen som vanligt när jag kan. Fick bli en bild från ett tag sen.

Av mallan elle - 2 juni 2016 22:14

Hade bara en lektion igår,åkte sen med Alice & Ebba hem till henne för att vi skulle fixa flaket där. Blev att vi stannade kvar lite längre än dom andra iklassen gjorde,drack lite hos henne. Sen fick vi skjuts in till stan till Studentbrännbollen & var där i några timmar,ambulansen kom bland annat osv. Gick med Angelica & hennes klass sen,blev att jag,Angelica & Linnéa åkte till Elan & åt pizza & åkte runt lite efter de. Efter de gick jag och Angelica hem mot henne med hennes cykel,blev helt random att vi åkte till Donken med hennes kille & åt & fick skjuts hem till mamma sen & somna direkt typ. Idag var jag & lämnade datorn iskolan,handlade med mamma & pappa inför studenten & hämtade datorn iskolan sen för har köpt den. Åkte till mormor en sväng & sen helt random ringde Angelica & ville att jag skulle hänga med en sväng & göra ärenden. Blev till sist att jag åt hos henne & hennes kille,blev grillat som var jättegott. Dom följde mig hem till mamma sen för är jätte nära & då fick dom se hur det ser ut här osv. Dom första 6 antal bilderna är från igår & den sista är från idag,men det kanske ni redan förstår. Ska iallafall försöka sova nu osv,godnatt.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards