mallanelleking

Alla inlägg den 19 maj 2016

ATM

Av mallan elle - 19 maj 2016 19:15

Har gjort ärenden nu istan,ska nog bara åka hem vad jag kommer på.

Av mallan elle - 19 maj 2016 16:11

Var ute nyss & fotade,innan de hjälpte jag pappa och städa. Åt mat också innan vi började & städa osv. Ska nog in till stan senare & handla etc,men skriver igen som vanligt när jag kan.

Av mallan elle - 19 maj 2016 15:15

Funderar väldigt mycket på att byta header,men vet inte vad jag ska ha i sådana fall. Ni kan jätte gärna ge förslag genom att skriva en kommentar,för behöver verkligen hjälp med det. Ge gärna tips på vad jag annars kan förändra här på bloggen,för börja tycka att den är den samma hela tiden och inte blir så ny eller hur man ska förklara.

 

Av mallan elle - 19 maj 2016 13:17

Var vanliga skoldagar igår och iförgår, var på sjukhuset igår bland annat. Idag är lektionsfri, men har tyvärr endå så läxor.. Har en läxa kvar nu,gjorde klart en nyss så det är ju iallafall skönt. Ska försöka göra klart den sista idag också för kommer verkligen ha fullt upp resten utav veckan osv. Ska snart ta och hjälpa pappa och städa, ska nog äta något snart också för är jätte hungrig. Åt inte så mycket när jag vaknade idag, vaknade vid 9 och gick upp då men sedan blev det att jag såg på lite youtube klipp som är typ standard osv. Sitter nu i sängen med datorn och bloggar för en gångs skull inte från mobilen.

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards